احتمال رونمایی از Resident Evil: Revelations 2 وجود دارد

0

به نظر می‌رسد که به زودی باید منتظر رونمایی رسمی از بازی Resident Evil: Revelations 2 باشیم.

این شایعه از آن‌جا شکل گرفته که تصویری از باکس‌آرت این بازی با عنوان “Resident Evil: Revelations 2” در سرور Xbox رویت شده است. با وجود گزارش‌های سراسری از این موضوع، و بر خلاف انتظارات این تصویر هنوز در دامین Xbox.com وجود دارد و می‌توانید خودتان آن را دیده و تصدیق کنید.

با این‌که قرار نیست خیلی سریع به سراغ مرحله‌ی نتیجه‌گیری از این موضوع برویم، اما تجربه نشان داده است که وقت‌هایی که این چنین تصاویری در سایت‌های رسمی پلتفرم‌ها مشاهده می‌شود، فاصله‌ی زیادی تا رونمایی رسمی از بازی نداریم.

این خبر از این لحاظ خوش‌حال‌کننده است که زمانی که رزیدنت اویل 6 در تکاپو برای بازگشت دادن بازی به ریشه‌ها بود، گیم‌پلی این بازی بیش از حد تحت تاثیر اکشن‌های جدید قرار گرفته بود و نشانی از رزیدنت اویل نداشت. موج انتقادها از این بازی در زمان عرضه، باعث عدم موفقیت و مقبولیت آن شد. در عین حال، بازی Resident Evil: Revelations که قبلا برای کنسول دستی نینتندو یعنی 3DS عرضه شده بود، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه شد و توانست توجه مخاطبان و منتقدان را جلب نماید. چرا که این بازی در عین سادگی، ترسناک و واقعی بود.

تصویری که در بالا مشاهده کردید، متعلق به بازی اول است که جیل ولنتاین و کریس ردفیلد در آن حضور داشتند. در ادامه تصویر باکس‌آرتی که به آن اشاره شد را می‌بینید.

resident_evil_revelations_2_boxart

 

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.