ایسوس تیزر ساعت هوشمند خود را برای نمایشگاه IFA 2014 منتشر کرد

پیش از این نیز در خبرها و شایعات شنیده بودیم که ایسوس قصد دارد یک ساعت هوشمند مجهز به سیستم‌عامل Android Wear را در نمایشگاه IFA 2014 ماه آینده رونمایی کند. ساعاتی پیش این کمپانی یک تصویر تیزر برای ساعت خودش منتشر کرد و همگان را به انتظار برای رونمایی آن دعوت کرد.

0

ساعت هوشمند ایسوس که احتمالاً قیمتی بین 99 تا 149 دلار خواهد داشت به عنوان یک گزینه ارزان‌تر نسبت به ساعت‌های هوشمندی مانند G Watch، Moto 360 و Gear Live عرضه خواهد شد اما به گفته آقای شن مدیرعامل این کمپانی جذابیت بیشتری از نظر ظاهری خواهد داشت. کنفرانس ایسوس قرار است دوازدهم شهریورماه در برلین پیش از شروع IFA 2014 برگزار شود.

در تصویر بالا که که در اکانت گوگل پلاس ایسوس منتشر شده است تنها یک قاب مربعی با لبه‌های گرد را می‌بینیم که حاشیه نقره‌ای رنگ شاید فلزی دارد و تنها چیزی که از این تصویر مشخص شده گرد نبودن ساعت مانند موتو 360 موتورولا است. همچنین جمله‌ای از خلیل جبران نیز در این تیزر نوشته شده است: “زمان تغییر کرده است، و ما نیز تغییر کرده‌ایم.”

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.