اچ‌تی‌سی باترفلای 2 برای بازارهای آسیایی رسماً معرفی شد

همان‌طور که پیش از این نیز تصاویری از Buttefly 2 درز کرده بود اچ‌تی‌سی امروز رسماً این گوشی را برای بازارهای آسیایی معرفی کرد.

0

باترفلای 2 مشخصاتی شبیه به وان M8 اما کمی بهتر را در یک بدنه پلاستیکی براق جای داده است. صفحه‌نمایش 5.0 اینچی با وضوح 1080p، پردازنده اسنپ‌دراگون 801 کوالکام با سرعت 2.5 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی، شیار کارت حافظه، دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو اسپیکرهای BoomSound درست مانند One M8 برای باترفلای 2 انتخاب شده‌اند.

HTC-Butterfly-2-white

اما نکته متفاوت دوربین دوگانه باترفلای 2 است که حالا وضوح 13 مگاپیکسلی دارد. البته این سنسور از فناوری اولتراپیکسل بهره نمی‌برد اما کارایی آن احتمالاً شبیه به وان مینی 2 یا Desire 816 مناسب خواهد بود. همچنین باترفلای2 با استاندارد IP57 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود و از باتری با ظرفیت کمی بیشتر 2700 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

از جمله مشخصات دیگر Butterfly 2 می‌توان به اندروید 4.4 کیت‌کت با رابط کاربری Sense 6، فناوری Harman Kardon برای بهبود کیفیت صدا، ابعاد 145.5 در 70.2 در 10 میلی‌متری و 151 گرم وزن اشاره کرد. این گوشی قرار است از همین امروز در کشورهای هنگ‌کنگ، هند، مالزی، سنگاپور و تایوان عرضه شود.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.