پاسخ نینتندو به درخواست طرفداران رابین ویلیامز برای حضور او در بازی بعدی سری «افسانه‌ی زلدا»

1

شرکت نینتندو به درخواست تعداد زیادی از طرفداران مبنی بر حضور رابین ویلیامز، در بازی بعدی از سری «افسانه‌ی زلدا» پاسخ داد. ویلیامز کمدین محبوب سینما که هفته‌ی گذشته به دلیل افسردگی شدید اقدام به خودکشی کرد؛ قبل از این به درخواست طرفداران به بازی «دنیای وارکرفت» راه یافته بود.

سخنگوی شرکت نینتندو در مصاحبه‌ای با سایت پلی‌گان، در این مورد توضیحاتی داد. وی بعد از ابراز تاسف خود از درگذشت هنرمند بزرگ و البته یکی از گیمرهای حرفه‌ای و بازی دوست، اعلام کرد که “در حال حاضر آن‌ها نمی‌توانند قولی بدهند”. در بیانیه‌ای که نینتندو منتشر کرده است این چنین آمده:

“رابین ویلیامز را همه در نینتندو دوست داشتند. برای خانواده‌ی او، و مخصوصا دختر عزیزش «زلدا» که همواره به ما لطف داشته و چند باری افتخار همکاری با او را داشته‌ایم، آرزوی تسلی خاطر داریم.

ما از توجه دوست‌داران و جامعه‌ی بازی‌کنندگان بسیار خرسندیم و از درخواست طرفداران برای حضور کارکتری به یاد ویلیامز در یکی از بازی‌های بعدیمان آگاهیم. در این زمان دشوار حرفی از امکان یا عدم امکان تحقق این خواسته نخواهیم زد، اما خاطرات ما از رابین در کنار ما زنده هستند.”

nintendo-guys

این بازیگر فقید از سال 1987 یکی از طرفداران بازی «افسانه‌ی زلدا» (The Legend of Zelda) به شمار می‌رفت و حتی دختر خود را نیز به یاد پرنسس افسانه‌ای این بازی «زلدا» نامیده بود. این پدر و دختر در چند سال اخیر بارها برای تبلیغ بازی “The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D” با نینتندو همکاری کرده بودند.

درخواست اینترنتی که برای حضور ویلیامز در بازی افسانه زلدا به راه افتاده است، خیلی زود بیش از 100 هزار امضا جمع کرده و هنوز هم برقرار است. درخواست قبلی طرفداران برای حضور ویلیامز در دنیای وارکرفت بعد از جمع آوری حدود 10 هزار امضا موافقت بلیزارد را به همراه داشت و اکنون می‌دانیم که ویلیامز به عنوان یک شخصیت غیرقابل بازی دیده خواهد شد.

منبع ign
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    خب خلاصش میشه

    خیر وارد نمیکنند