تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی رسمی گوشی‌های جذاب Aquos Crystal شارپ

شرکت شاپ دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های Aquos Crystal و Crystal X را با هدف ورود به بازار ژاپن رونمایی کرد. کریستال ایکس از مشخصات بهتری بهره می‌برد و به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی تمام اچ‌دی، تراشه اسنپ دراگون 801 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز و 2گیگابایت رم تجهیز شده است.

3

این گوشی هوشمند به 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و باتری 2610 میلی‌آمپرساعتی تجهیز شده است. حاشیه صفحه‌نمایش هردو گوشی یادشده بسیار باریک بوده و نسبت ابعاد و اندازه آن به صفحه‌نمایش بسیار ایده آل می‌باشد. Aquos Crystal X با ابعاد 139در73در11 میلی‌متر، بسیار کوچک‌تر از ال‌جی جی3، 5.5 اینچی با ابعاد 146.3 در 74.6در 8.9 میلی‌متر می‌باشد.

aquos sharp

Sharp Aquos Crystal از صفحه‌نمایش 5 اینچی اچ‌دی، تراشه اسنپ دراگون 400 با پردازنده چهارهسته‌ای و فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت رم، 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و باتری 2040 میلی‌آمپربرساعتی بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند از پکیج صدای برند Harmon Kardon و تکنولوژی‌های Clari-Fi و LiveStage (مورد اول به شما این امکان را می‌دهد تا پس از فشرده‌سازی موسیقی، اطلاعاتی را بدست آورید و مورد دوم به استفاده از اسپیکر بلوتوث ONYX کمک می‌کند) بهره می‌برد.

sharp aquos

این گوشی هوشمند از اندروید 4.4.2 کیت کت بهره می‌برد. Aquos Crystal از فریم کوچک‌تری با ابعاد 131 در 67 در 10 میلی‌متر بهره می‌برد. نکته جالب اینکه برخلاف مشخصه‌ای که اغلب در گوشی‌های Aquos وجود دارد، هیچ یک از دو گوشی یادشده ضدآب نیستند.

هردوگوشی برای بازار ژاپن درنظرگرفته شده‌اند اما Sharp Aquos Crystal برای پیش‌فروش در آمریکا و توسط اپراتور اسپرینت نیز در نظر گرفته شده‌است. این اپراتور فردا رویدادی را به معرفی این گوشی هوشمند اختصاص خواهد داد.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. خودم! می‌گوید

    اونوقت بخوای باهاش حرف بزنی باید گوشی رو سر و ته کنی؟ D:

  2. Majid6670 می‌گوید

    اصلا با پایینش حال نمیکنم. بدون حاشیه بودنش رو ضایع و بی ثمر کرده. زشته به نظرم.

  3. Alireza Moradi می‌گوید

    عجب چیزی اصلاً حاشیه نداره خیلی باحاله