شایعه: آیفون 6 تنها با یک گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید آیفون 5 و 5S با یک گیگابایت حافظه رم روانه بازار شدند و گفته می‌شد آیفون 6 از یک رم دو گیگابایتی استفاده کند. اما حالا طبق جدیدترین مدرک و شایعه آیفون 6 هم تنها با یک گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

2

در حال حاضر دو گیگابایت حافظه رم به عنوان استاندارد پرچمداران اندرویدی شناخته شده و برخی از آن‌های نیز رم سه گیگابایتی دارند. همچنین گفته می‌شود امسال گوشی‌های با رم 4 گیگابایتی نیز عرضه خواهند شد در صورتی که ظاهرا اپل کماکان به استفاده از رم یک گیگابایتی اصرار دارد.

البته نمی‌توان مدیریت حافظه رم در iOS را با اندروید مقایسه کرد چرا که iOS بهینه‌تر از منابع سیستم استفاده می‌کند اما با این حال گوشی‌های اخیر اندرویدی معمولاً در مالتی‌تسکینگ بهتر از آی‌دیوایس‌های اخیر عمل می‌کنند.

iPhone-6-ram

اگر به خاطر داشته باشید آیفون 3G از 128 مگابایت رم، 3GS از 256 مگابایت، آیفون 4 و 4S از 512 مگابایت و آیفون‌های 5، 5C و 5S هم از یک گیگابایت رم استفاده می‌کردند. به هر حال همان‌طور که در تصویر فوق می‌بینید آیفون 6 احتمالاً همان یک گیگابایت رم را حفظ خواهد کرد و شاید اپل راه بهتری را برای حفظ منابع و استفاده بهینه از رم یافته باشد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Alireza Moradi می‌گوید

    آفرین به اپل که همیشه دنبال بهینه سازی بوده ونه زیاد کردن رم و…

  2. Amir می‌گوید

    دارید میگید استاندارد اندروید
    اندرویدی که گفته میشد کیت کت رو حتی براب 512 هم میشه نصب کرد ولی میبینم حتی درصد کمی با رم یک گیگ کیت کت هستن
    این اندروید رم ده گیگم تا چندسال دیگه براش کم هست
    و همه هم به خاطر کم کاری گوگل و بار اونم مردم متحمل میشند
    ولی
    شعار آیفون
    اینه که از هر چیزی به اندازه نه بیشتر!
    حالا اگر تشخیص دادن رم یک کافیه مطمئن باشید کافی هستو کوچکترین خورده ای نمیشه بهش گرفت و مطمئنا از پرچمداران سال های آندروید هم سر خواهد بود