سونی در حال کار بر روی تبلت کوچک‌تر Xperia Z3 Tablet Compact

تاکنون با عرضه تبلت عالی Xperia Z2 Tablet و Vaio Tap 11 تمرکز سونی بر روی تبلت‌های ده اینچی و یا بزرگتر بود و از آن‌جایی که می‌دانید استقبال کاربران از تبلت‌های کوچکتر هفت یا هشت اینچی نیز بسیار خوب است. به همین دلیل ظاهراً سونی تصمیم گرفته تا نسخه کامپکت تبلت بعدی خود را نیز ارائه کند.

0

وب‌سایت Techstatic اخیراً در راهنمای اسپیکر بلوتوث سونی BSC10 به نکته جالبی برخورد کرده است. در لیست دستگاه‌های سازگار به وضوح نام Xperia Z3 Tablet Compact در کنار سایر گوشی‌ها و تبلت‌های سونی به چشم می‌خورد و از آن‌جایی که این راهنما را سونی منتشر کرده است تقریباً می‌توان مطمئن بود که سونی یک تبلت کوچک‌تر در دستور کار دارد.

Sony-Xperia-Z3-Tablet-in-manual

البته هنوز مشخصاتی در مورد این تبلت درز نکرده است اما احتمالاً با یک تبلت هشت اینچی یا کوچکتر با وضوح 1080p با پردازنده اسنپ‌دراگون 801 یا 805، حداقل دو گیگابایت حافظه رم و همچنین با استاندارد مقاوم در برابر آب و گرد و غبار مواجهیم.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.