ساعت هوشمند موتو 360 احتمالاً با قیمت 250 دلار عرضه خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید موتورولا قصد دارد در سیزدهم شهریورماه طی کنفرانسی موتو ایکس و موتو جی جدید و همچنین ساعت Moto 360 را رسماً رونمایی کند. در این کنفرانس همچنین قیمت موتو 360 نیز مشخص خواهد شد که طبق لیست سایت Best Buy برابر 250 دلار خواهد بود.

0

Moto-360-wireless-charger

البته این اولین باری نیست که قیمت 250 دلاری برای موتو 360 شایعه می‌شود و پیش از این نیز در پرینتی از قوانین یکی از مسابقات موتورولا به قیمت آن اشاره شده بود. حالا فروشگاه مشهور Best Buy علاوه بر مشخصات احتمالی قیمت 249.99 دلاری را برای موتو 360 درج کرده است. به این ترتیب ساعت هوشمند موتورولا حدود 50 دلار از جی‌واچ و گیر لایو ال‌جی و سامسونگ گران‌تر خواهد بود.

Moto-360-best-buy

در مشخصات درج شده اندازه 1.5 اینچی و وضوح 320 در 290 پیکسل صفحه‌نمایش، پوشش ضدخش Gorilla Glass 3، قدم‌شمار، شارژ بی‌سیم، هشدار لرزشی، مقاومت در برابر آب و حسگر ضریان قلب نیز درج شده است. موتورولا در مراسمی در شیکاگو روز سیزدهم شهریورماه احتمالاً زمان دقیق عرضه این ساعت را اعلام خواهد کرد.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.