Shamu در واقع موتو اس اولین گوشی سری سیلور گوگل خواهد بود

هفته گذشته دو بنچمارک متفاوت از یک گوشی موتورولا با نام رمز Shamu لو رفت که گمان می‌رفت با نام نکسوس 6 عرضه شود. حالا گزارش جدید ادعا می‌کند این گوشی با نام Moto S و به عنوان اولین گوشی سری سیلور عرضه خواهد شد.

0

وب‌سایت TKTechNews موفق شده تا برچسب اولیه روی صفحه‌نمایش گوشی را با نام moto s به دست بیاورد. همچنین فایل build.prop مربوط به این دستگاه نیز به نظر از AnTuTu بیرون کشیده شده است که نام رمز Shamu را تأیید می‌کند. البته این فایل با روت کردن به راحتی قابل جعل کردن است اما از آن‌جایی که گوشی هنوز عرضه نشده است روت کردن آن کار ساده‌ای نیست. به هر حال مشخصات احتمالی Shamu شامل صفحه‌نمایش با وضوح 2560 در 1440 پیکسل، پردازنده اسنپ‌دراگون 805 با پردازنده گرافیکی ادرنو 420، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 2.1 مگاپیکسلی در جلو می‌باشد.

همچنین گفته می‌شود گوشی دارای صفحه‌نمایشی 5.9 اینچی و با سه گیگابایت رم خواهد بود که البته این مشخصات کمی هم شک برانگیز است. به هر حال گفته شده Shamu نکسوس 6 نخواهد بود و به سری Silver  تعلق داشته و اختصاصی اپراتور ورایزن آمریکاست. اما این سری دیگر چیست؟ سری سیلور احتمالاً شبیه به سری نکسوس با یک تفاوت عمده خواهد بود: دیگر خبری از قیمت‌های فوق‌رقابتی نیست!

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.