Shadow Realms بازی جدید سازندگان مس افکت یک بازی انحصاری پی‌سی خواهد بود

BioWare سازنده‌ی عناوین پر آوازه‌ای همچون مس افکت و عصر اژدها از بازی کاملا جدیدش که در استودیوی شهر آستین (تگزاس) خود ساخته می‌شود رونمایی کرد. این بازی که Shadow Realms نام دارد یک نقش آفرینی داستانی آنلاین است که در دنیای فانتزی مدرن می‌گذرد. این بازی تنها برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و پاییز سال آینده منتظر آن هستیم.

0

شاید در این بازی هوش مصنوعی از کمترین میزان تاثیر برخوردار باشد. چرا که در بازی چهار کارکتر قابل بازی وجود دارد که باید با همکاری با یکدیگر، از پس یک شخصیت منفی که آن‌ هم توسط یک بازی‌کننده‌ی دیگر اداره می‌شود بر بیایند. بدین ترتیب بازی به یک نقش آفرینی خالص چند نفره تبدیل می‌شود.

در این بازی بازی‌کنندگان می‌توانند هم نقش مثبت و هم نقش منفی را انتخاب کنند. در هر حال فرقی نمی‌کند و بازی‌کننده باید برای پیشروی امتیاز تجربه (XP) کسب کنند و در طول بازی قدرت‌های خود را افزایش دهند. شخصیت منفی بازی Shadowlord نام دارد و با انواع قدرت‌های اهریمنی سعی در شکست دادن دیگر بازی‌کنندگان دارد.

این بازی، بر اساس گفته‌های «جف هیکمن» مدیر استودیوی سازنده، همچون دیگر بازی‌های بایوویر داستان قدرتمندی خواهد داشت و بر اساس داستان پایه ریزی شده است. اما، داستان این بازی قرار نیست یک مرتبه لو رفته و به اتمام برسد، بلکه مانند یک سریال تلویزیونی، قسمت به قسمت منتشر خواهد شد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده دنیای این بازی تلفیقی از دنیای مدرن امروزی و المان‌ها و ابزارهای آن با دنیای تاریک فانتزی خواهد بود. اتمسفر این دنیای تلفیقی به بازی The Secret World شباهت دارد. بر اساس پستی در یکی از سایت‌های مرتبط با این بازی، پیرو اتفاقی که در روی زمین افتاده است، یک پل ارتباطی بین دنیای روی زمین و دنیای جادویی Embra ایجاد شده است و اتفاقات از این پل روایت خواهند شد. بازی در هر دو دنیا جریان خواهد یافت.

بازی‌کنندگان می‌توانند علاوه بر نیروی شیطانی بازی، Shadowlord، به انتخاب شش کلاس دیگر بپردازند. کلاس‌های جنگجو، اساسین، جادوگر، کشیش، رنجر و غول انتخاب‌های معمول بازی‌های دیگر در این بازی هم هستند. اما با توجه به دنیای تلفیق شده‌ی بازی، این شخصیت‌ها شکل و شمایل غیرعادی و متفاوتی نسبت به دیگر بازی‌های هم سبک خود دارند.

ناشر این بازی نیز همچون دیگر بازی‌های BioWare شرکت الکترونیک آرتز است و بدون شک از آن چیزهای بیشتری خواهیم شنید.

در حال حاضر تصاویری که از این بازی منتشر شده است را می‌توانید مشاهده کنید.

Eurogamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.