گزارش مالی لنوو: فروش عالی پی‌سی، گوشی هوشمند و تبلت

لنوو هم به تازگی گزارش مالی خود را در سه ماهه منتهی به 30 ژوئن منشر کرده است و باید بگوییم اوضاع برای لنوو از این بهتر نمیشد! به نظر می‌رسد فروش عالی PC، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها باعث چنین نتایج درخشانی شده است.

0

درآمد سه ماهه لنوو با 18 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 10.4 میلیارد دلار رسیده و سود شرکت نیز با 22 درصد افزایش به 214 میلیون دلار رسید.

لنوو در میان تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی یا PCها با 14.5 میلیون فروش رتبه اول را در اختیار دارد که این رقم نیز نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است. در واقع لنوو برای 5 سه ماهه متوالی سلطان دنیای PC محسوب می‌شود و در سه‌ماهه اخیر با 2.7 درصد افزایش سهم خود را از بازار به 19.4 درصد رسانده است.

خبرهای خوش لنوو برای بخش گوشی‌های هوشمند نیز تکرار شده و این کمپانی با فروش 15.8 میلیون گوشی حتی از PCهای خود نیز فروش بیشتری داشته است درحالی‌که رقابت در چین با وجود کمپانی‌های جدید بسیار دشوار شده است.

Lenovo-Vibe-Z2-Pro

لنوو امیدوار است خرید موتورولا از گوگل تا پایان سال میلادی تکمیل شود و به این ترتیب سود کامل گوشی‌های پرفروش موتورولا مانند موتو جی و موتو ایکس را نیز به جیب بزند. لنوو در حال حاضر درحال آماده‌سازی پرچم‌دار جدید خود Vibe Z2 Pro با مشخصات و ظاهری عالی است و اگر قیمت این گوشی مناسب و عرضه آن جهانی باشد بدون شک اوضاع لنوو از این هم بهتر خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.