تصاویر واضح احتمالی از لومیا 830 نوکیا لو رفت

می‌دانیم که نوکیا قصد دارد در نمایشگاه IFA 2014 دو گوشی لومیا جدید را با نام‌های احتمالی لومیا 730 و لومیا 830 معرفی کند. به تازگی تصاویری واضح از لومیا 830 که یک میان‌رده با دوربینی عالیست درز کرده است.

0

شکی نیست که فناوری PureView در گوشی‌های هوشمند نوکیا تصاویری عالی ثبت می‌کند اما این فناوری تاکنون به گوشی‌های رده‌بالای گران‌قیمت محدود بوده است. حالا لومیا 830 با نام رمز تسلا قرار است اولین میان‌رده نوکیا با این فناوری باشد.

همان‌طور که از تصاویر می‌بینید لومیا 830 بسیار به لومیا 1020 و آن لنز بزرگ 41 مگاپیکسلی شباهت دارد اما از آن‌جایی که فضای در نظر گرفته شده کوچک‌تر به نظر می‌رسد احتمالاً با سنسوری 20 مگاپیکسلی و شاید هم با یک نسل جدید از فناوری PureView نوکیا مواجه هستیم.

به هر حال تا کنفرانس نوکیا در سیزدهم شهریورماه چیز زیادی باقی نمانده است و احتمالاً تا آن موقع تصاویر و مشخصات بیشتری نیز از لومیا 830 به اطلاعتان خواهیم رساند. پس شما هم مانند ما منتظر بمانید.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.