کنفرانس ایسوس در نمایشگاه IFA 2014: دوازدهم شهریورماه

وقتی همه بزرگان فناوری محصولات جدید خود را برای نمایشگاه بزرگ IFA برلین حاضر کرده‌اند ایسوس هم مسلماً بیکار ننشسته است. ساعاتی پیش دعوتنامه این شرکت تایوانی نیز برای تاریخ دوازدهم شهریورماه ارسال شد.

0

همان‌طور که در تصویر می‌بینید در این دعوتنامه اثری از نام یا تصویر هیچ محصول خاصی به چشم نمی‌خورد و تنها جمله‌ی “در جستجوی باورنکردنی” وعده محصولاتی شگفت‌انگیز و غافلگیرکننده را می‌دهد. همان‌طور که نوشتیم ایسوس قصد دارد در این کنفرانس اولین ساعت هوشمند خود را با سیستم‌عامل گوگلی Android Wear معرفی کند اما به احتمال زیاد این ساعت تنها محصول ایسوس نخواهد بود.

در این سال میلادی ایسوس 8 گوشی (شامل 3 پدفون) و همچنین 7 تبلت و تبدیل‌شدنی معرفی کرده است و همچنین در نمایشگاه IFA 2013 سال گذشته نیز چند گوشی و تبلت تبدیل شدنی را از این کمپانی دیدیم. پس بهتر است تا دوازدهم شهریور و کنفرانس ایسوس منتظر باشیم تا محصولات جدیدی را از این کمپانی شاهد باشیم.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.