سامسونگ از همین حالا تبلیغات برای گلکسی نوت 4 را آغاز کرده است

تنها سه هفته تا زمان رونمایی از گلکسی نوت 4 سامسونگ در نمایشگاه IFA‌ برلین باقی مانده است و ظاهرا سامسونگ تبلیغات خود برای فروش هر چه بهتر فبلت خود را آغاز کرده است.

1

advertising-the-Galaxy-Note-4-Samsung

یک صفحه اختصاصی بر روی وب‌سایت رسمی سامسونگ به بیشتر قابلیت‌های گلکسی نوت 3 اختصاص یافته است اما آخرین ثانیه‌های تیزر ویدئویی قرار گرفته بر روی این صفحه به ما نوید گلکسی نوت 4 را می‌دهد.

شرکت سامسونگ همچنین تبلیغی را بر روی شبکه Weibo قرار داده که ظاهرا تنها چینی‌ها قادر به شرکت در آن هستند و می‌توانند یک گلکسی نوت 3 برنده شوند! ظاهرا سامسونگ توجه ویژه‌ای را بر بازار چین معطوف کرده و در حالی که هنوز در غرب دنیا تبلیغی از گلکسی نوت 4 دیده نمی‌شود ، بازار چین مملو از تبلیغات رنگارنگ گلکسی نوت 4 شده است و در نظر داشته باشید وقتی هنوز رونمایی انجام نشده بسیاری از این تبلیغات چندان مفهوم نیستند!

گلکسی نوت 4 سامسونگ انتظار می‌رود از صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD (طبیعتا سوپر آمولد)، پردازنده اسنپ‌دراگون 805 و یا Exynos 5 Octa (احتمالا با چیپست Cortex-A53/57)، دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزشگیر OIS و قیمت احتمالی 800 دلار عرضه خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Alireza Moradi می‌گوید

    گلکسی های سری نوت همیشه عالی بودن ببینیم سامسونگ این دفعه چه میکنه