یک فروشگاه اندونزی مشخصات و قیمت گلکسی نوت 4 را لو داد!

می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد دوازدهم شهریور ماه گلکسی نوت 4 را معرفی کند و حتی تبلیغات آن را نیز شروع کرده است. حالا یک سایت فروشگاهی اندونزی با نام erafone مشخصات و تصویر این فبلت را به صورت کامل لو داده است.

0

همان‌طور که مشاهده می‌کنید صفحه‌نمایش گلکسی نوت 4 مانند پیش‌بینی‌ها 5.7 اینچی است و به این ترتیب با حاشیه‌های کمتر شاید اندازه نوت 4 از نوت 3 نیز کوچکتر و حمل آن آسان‌تر شود. وضوح نوشته شده 2560 x 1440 پیکسل (Quad HD) و از نوع Super AMOLED است.

note-4-specs-leak

گلکسی نوت 4 در دو نسخه متفاوت N910S با پردازنده اسنپ‌دراگون 805 و N910C با پردازنده جدید اگزینوس 5433 سامسونگ عرضه خواهد شد. پردازنده اگزینوس از 4 هسته Cortex-A57 و 4 هسته Cortex-A53 استفاده خواهد کرد که هنوز در محصولی ندیده‌ایم و اسنپ‌دراگون 805 نیز مخصوصاً از نظر گرافیکی یک سر و گردن بهتر از اسنپ‌دراگون 801 عمل خواهد کرد.

از جمله مشخصات دیگر می‌توان به 4 گیگابایت رم (!)، دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال OIS، حافظه‌های 16، 32 یا 64 گیگابایتی، اندروید 4.4.3، بلوتوث 4، MHL 2، MicroUSB 3.0 اشاره کرد. در مورد ابعاد یا وزن این فبلت هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما می‌توانید تصاویر منتسب به نوت 4 را از این‌جا ببینید. قیمت اعلام شده نیز در این سایت 817 دلار اعلام شده است که البته قیمت عرضه جهانی آن احتمالاً متفاوت خواهد بود.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.