کمپین جالب تبلیغاتی سامسونگ برای قابلیت Ultra Power Saving گلکسی اس 5

شرکت سامسونگ در زمان رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی اس 5 نشان داد به سختی بر روی عمر شارژ باطری و نحوه مدیریت آن از سوی کاربران کار کرده است. این شرکت قابلیت مدیریت انرژی در این گوشی با نام Ultra Power Saving Mode را معرفی کرد که می‌تواند عمر شارژ باطری گلکسی اس 5 شما را به خوبی مدیریت کند.

0

حالا این قابلیت به ابزاری تبلیغاتی برای برتر نشان دادن گلکسی اس 5 بر سایر گوشی‌های هوشمند از جمله رقیب اصلی آن یعنی آیفون اپل تبدیل شده است. این شرکت در جدیدترین کمپین تبلیغاتی خود در کنار درگاه‌های برق فرودگاه‌های مهم آمریکا برچسبی را با این مضمون نصب کرده است:

گلکسی اس 5 سامسونگ با قابلیت Ultra Power Saving Mode عرضه می‌شود. بنابراین شما شارژ داشتید و می‌توانشتید هر جایی غیر از اینجا باشید!

Samsung-Galaxy-S5-Ultra-Power-Saving-Mode-AD

باید اعتراف کنیم که تبلیغات جدید گلکسی اس 5 سامسونگ با این روش و با تکیه بر Ultra Power Saving Mode واقعا فوق‌العاده و جذاب و تاثیرگذار است. در کنار این برچسب‌ها شاید بد نباشد ویدئو تبلیغاتی این شرکت در این خصوص را نیز ببینید که باز هم با تکیه بر قابلیت Ultra Power Saving Mode دارندگان آیفون را افرادی همیشه محتاج به پریز برق توصیف کرده است!

ظاهرا سامسونگ قصد افزایش این تبلیغات به فرودگاه‌های بیشتر و اسپانسرینگ پریزهای برق بیشتری را دارد.

Source: gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.