اولین ساعت هوشمند ایسوس ماه آینده در IFA 2014 رونمایی خواهد شد

همان‌طور که گوگل اعلام کرد ایسوس هم از جمله تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند Android Wear است و بر طبق جدیدترین گزارشات ساعت هوشمند این شرکت قرار است ماه آینده در نمایشگاه IFA 2014 برلین رونمایی شود.

0

این ساعت هوشمند که ظاهراً گوگل نیز از آن راضی است احتمالاً در بازه زمانی 14 تا 19 شهریور ماه در برلین رونمایی خواهد شد. به گفته Focus تایوان مدیرعامل ایسوس آقای جری شن اخیراً در صحبت‌هایش این موضوع را تأیید کرده است و اعتقاد دارد که از نظر زیبایی ساعت هوشمند ایسوس بهتر از سایر رقبا خواهد بود. گفته می‌شود ساعت هوشمند ایسوس همچنین قیمتی پایین‌تر و حدود 99 تا 149 دلار خواهد داشت که نسبت به ساعت‌های هوشمند فعلی Android Wear از ال‌جی و سامسونگ با قیمت 199 دلاری مناسب‌تر است.

البته آقای شن پیش از این گفته بود که با وجود این‌که آینده ابزارهای پوشیدنی بسیار روشن و جذاب است اما به اعتقاد او هنوز تقاضای لازم و مناسب برای این گجت‌ها وجود ندارد.

گفتنی است که موتورولا نیز در حال آماده‌سازی موتو 360 برای شروع عرضه است و اچ‌تی‌سی نیز مانند ایسوس هنوز از ساعت هوشمند خود پرده‌برداری نکرده است.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.