گوشی پایین رده 6.1 اینچی سونی در راه است

در چند سال گذشته رسم بر این بوده که گوشی‌های بزرگ‌تر از کوچکتر‌ها قوی‌تر و پیشرفته‌تر بوده‌اند؛ اما ظاهراً سونی می‌خواهد قواعد بازی را بر هم بزند.

1

این شرکت در حال کار بر روی گوشی‌ای با کد شناسایی D2203 است که این طور که به نظر می‌رسد یک فبلت بسیار بزرگ، با مشخصات ضعیف است.

شخصی مشخصات این گوشی را در GFXBench منتشر کرده. بر این اساس Sony D2203 صفحه نمایشی لمسی به ابعاد 6.1 اینچ و رزولوشن 480 در 854 (تراکم 160ppi)، دوربین عقب 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی VGA خواهد داشت.

Sony D2203 Benchmark

این دستگاه توسط یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 400 قدرت خواهد گرفت و CPU آن چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و از نوع Cortex-A7 خواهد بود. RAM آن نیز 1 گیگابایت می‌باشد. حافظه داخلی تنها 4 گیگابایت است که امیدواریم اقلاً توانایی پشتیبانی از microSD را داشته باشد.

D2203 مسلماً دارای بلوتوث، وای‌فای، NFC و جی‌پی‌اس خواهد بود. نمونه اولیه‌ای که در این بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفته دارای اندروید 4.4.2 کیت‌کت بوده است.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. arash می‌گوید

    به زنم به تخته برای این تراکم پیکسل