سقوط یک زوج لهستانی از صخره‌ای به ارتفاع 140 متر و کشته شدن هنگام گرفتن عکس سلفی دو نفره!

بر اساس گزارش‌ها و تحقیقات صورت گرفته، یک زوج لهستانی پس از تلاش‌هایی که برای گرفتن عکس سلفی داشتند، از صخره‌ای به ارتفاع 140 متر در سواحل پرتغال سقوط کرده و جانشان را از دست داده‌اند.

0

ظاهراً این زوج لهستانی در سواحل Cabo de Roca، که یکی از مقاصد گردشگری در نزدیکی پایتخت پرتغال محسوب می‌شود در بالای صخره‌ها از مانعی که برای دور نگاه‌داشتن مردم از لبه پرتگاه ایجاد شده بود، رد شده و  هنگام گرفتن عکس سلفی به پائین سقوط کرده‌اند. ظاهرا 2 فرزند 5 و 6 ساله‌ی این زوج لهستانی که همراه آن‌ها بوده‌اند شاهد این ماجرا بوده و هم‌اکنون نزد دیپلمات‌های لهستانی به سر می‌برند.

Cabo de Roca غربی‌ترین نقطه‌ی اروپا می‌باشد و دید بسیار زیبایی به اقیانوس اطلس دارد. به گفته‌ی رسانه‌های لهستانی، این خانواده چند سالی‌ست که در پرتغال زندگی می‌کنند. اجساد بی‌جان پدر و مادر خانواده بعد از تلاشی نافرجام در روز یکشنبه به علت بدی شرایط جوی، سرانجام روز دوشنبه کشف شد.

این اولین باری نیست که سلفی عامل مرگ افراد بوده و احتمالاً آخرینش هم نخواهد بود؛ همین هفته‌ی گذشته یک مرد اهل مکزیک وقتی که داشت با تفنگ پُر برای سلفی ژست می‌گرفت، اشتباهاً به جمجمه‌اش شلیک کرد و باعث مرگ خودش شد.

Source: Mashable

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.