اپ‌نت: با Quickr همه‌چیز تنها یک سوایپ با انگشت شما فاصله دارد

آیا به تنظیمات سریع به سبک iOS علاقه دارید؟ دوست دارید چنین امکاناتی را در اندروید تجربه کنید؟ Quickr به شما کمک می‌کند تا عملکردی مشابه اما با امکاناتی بسیار بیشتر را در اختیار داشته باشید. به جز تنظیمات سریع، اپلیکیشن‌های در حال اجرا، مخاطبان و … تنها یک سوایپ با انگشت شما فاصله دارد.

0

ایده و کاربرد

Quickr

Quickr یک اپلیکیشن رایگان برای سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.0 یا بالاتر است که با آن می‌توانید قسمتی از 4 بخش از لبه صفحه نمایش گوشی یا تبلت را انتخاب کنید تا با یک سوایپ انگشت پنل دلخواهی برایتان باز شود. به این ترتیب می‌توانید مثلاً لبه بالا و سمت راست را به نمایش اپلیکیشن‌های باز، سمت پایین و چپ را به نمایش تنظیمات سریعی مانند وای‌فای، چراغ‌قوه و … اختصاص دهید. البته در نسخه رایگان تنها یک پنل را می‌توانید فعال داشته باشید و برای اضافه کردن پنل‌های دیگر باید دو دلار از طریق پردخت درون برنامه‌ای بپردازید.

Quickr-swipe

پنل‌های موجود و پیش‌فرض در Quickr شامل تنظیمات سریع، اجرای اپلیکیشن‌های دلخواه، میان‌بر به تماس، ارسال پیامک، ایمیل، مخاطبان دلخواه، عملیات سریعی مانند یادداشت کردن و توییت کردن، نمایش اپلیکیشن‌های باز و اخیر و همچنین پوشه‌های مختلف می‌شود. اما خوشبختانه در بخش Custom Panel می‌توانید پنل‌های سفارشی بسازید و در آن فرمان‌ها و اپ‌های دلخواه خود را قرار دهید.

quickr-experience

Quickr طوری طراحی شده که بتوانید با یک‌دست فرمان‌های مورد نظر خود را اجرا کنید. این اپ مخصوصاً در تبلت‌های ده اینچی که دکمه‌های اندروید در وسط قرار دارند می‌تواند بسیار مفید باشد. اما اگر از تبلت‌های جدید سامسونگ استفاده می‌کنید شاید منوی Multi Window با Quickr تداخل داشته باشد که می‌توانید سمت مخالف را برای این اپ انتخاب کنید.


طراحی

Quickr طوری طراحی شده که حتی کاربران مبتدی نیز به محض ورود به اپ بتوانند آن را طبق سلیقه خود تنظیم کنند. در تنظیمات می‌توانید ضخامت ناحیه سوایپ را تنظیم کنید تا طبق سلیقه و راحتی خود از Quickr استفاده کنید.

Quickr-screenshot

پنل‌ها طوری تنظیم شده‌اند که چه در گوشی و چه در تبلت با هر سایزی بتوانید به راحتی با آن کار کنید. همچنین با فعال کردن گزینه Show app on hovering با نگه‌داشتن انگشت روی آیکون اپ در حال اجرا می‌توانید صفحه آن را در پشت ببینید.

Quickr با تمام خوبی‌هایش گاهی اوقات کند است و انیمیشن‌های ظاهر شدن و مخفی شدن آن حتی در گوشی‌ها و تبلت‌های قدرتمند معمولاً با لگ همراه است.


مزایا و معایب

مزایا: امکانات متنوع و پنل‌های مختلف – قابلیت ساخت پنل سفارشی – سازگاری با انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها

معایب: کندی انیمیشن‌ها – پولی بودن استفاده بیش از یک پنل

 


دانلود

download-section-1

Google-PlayWindows-Phone-NA

Sibche-NAWindows-Phone-Blank

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.