دو بنچمارک متفاوت از موتورولا Shamu لو رفت: آیا با نکسوس 6 مواجهیم؟

برنامه گوگل برای عرضه گوشی و تبلت نکسوس بعدی هنوز مشخص نیست و نمی‌دانیم کدام شرکت‌ها قرار است برای ساخت با گوگل همکاری کنند. امروز دو بنچمارک متفاوت از یک گوشی موتورولا با نام Shamu درز کرده که یکی خبر از اسنپ‌دراگون 801 و دیگری 805 می‌دهد و احتمالاً مربوط به نکسوس 6 هستند.

0

Shamu-benchmark-manhatan

بنچمارک اول که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید مربوط به تست GFXBench Manhattan یکی از سنگین‌ترین بنچمارک‌های گرافیکی است. همان‌طور که می‌بینید Shamu سرعت 11.5 فریم برثانیه را کسب کرده که بسیار شبیه به پرچم‌داران فعلی بازار با پردازنده اسنپ‌دراگون 801 و وضوح 1080p است.

Shamu-Benchmark-AnTuTu

اما در بنچمارک دیگری که لو رفته به وضوح نام پردازنده Snapdragon 805 و وضوح QHD درج شده است. همان‌طور که می‌دانید پردازنده گرافیکی ادرنو 420 در این پردازنده حدود 40 درصد عملکرد بهتره نسبت به نسل قبلی دارد. به هر حال مشخصات Shamu طبق این تصویر اندروید L، صفحه‌نمایش 5.2 اینچی، سه گیگابایت رم و دوربین‌های 13 و 2.1 مگاپیکسلی است.

gsmarena  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.