لومیا 830 نوکیا با دوربین 20 مگاپیکسلی PuewView معرفی خواهد شد

اینطور که از شواهد پیداست در نمایشگاه IFA آلمان که در تاریخ ۱۳ شهریور ماه امسال برگذار خواهد شد قرار است شاهد درخشش لومیا ۸۳۰ باشیم.

1

البته تاکنون تصاویری از این گوشی افشا شده اما از قرار معلوم قبل از رونمایی، باز هم اطلاعات بیشتری از این گوشی به بیرون منتشر شده است.

بر اساس ویدئو منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی TK Tech News لومیا ۸۳۰ به صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با کیفیت 720p مجهز است و از میزان تراکم ۳۲۶ پیکسل برخوردار می‌باشد. یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با تکنولوژی PureView که قبلا در لومیا ۱۵۲۰، لومیا آیکون و لومیا ۹۳۰ نیز شاهد آن بودیم در لومیا ۸۳۰ مشاهده می‌شود.

در خصوص سیستم عامل نیز کاملا مشخص است که ویندوزفون ۸.۱ در این گوشی به خدمت گرفته شده است. پشتیبانی از شبکه‌ مخابراتی LTE نیز در این گوشی پیش‌بینی شده و برای ذخیره عکس‌های باکیفیتی که با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی لومیا ۸۳۰ گرفته خواهد شد درگاه کارت میکرواس‌دی تعبیه شده است.

البته هنوز فضای ذخیره سازی داخلی گوشی مشخص نشده است اما با توجه به حافظه داخلی لومیا ۸۲۰ که ۸ گیگابایت بود، احتمال می‌دهیم بیشتر از ۱۶ گیگابایت نباشد. منبع افشا کننده اطلاعات جدید لومیا ۸۳۰ قول داده که اطلاعات بیشتری از این گوشی را به زودی افشا کند در نتیجه با ما همراه باشید تا در جریان جدیدترین خبرهای لومیا ۸۳۰ قرار بگیرید.

Source: gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. dvm می‌گوید

    فیلمشو دان نکنید بهتره