باشگاه منچستر یونایتد آی‌پد و لپ‌تاپ را برای تماشاچیان ممنوع کرد!

پیش از این و در سال 2010 نیز استفاده از آی‌پد توسط یکی از تیم‌های آمریکایی ممنوع اعلام شده بود اما دوسال پس از وضع این سیاست، مسئولان باشگاه رویه خود را تغییر دادند.

0

منچستریونایتد، یکی از متمول‌ترین باشگاه‌های فوتبال دنیا استفاده از آی‌پد و لپ‌تاپ را در این فصل از مسابقات در استادیوم خود ممنوع اعلام کرده است.

دستگاه‌های الکترونیکی بزرگ مانند لپ‌تاپ و تبلت نیز در این فصل از مسابقات در الدترافورد جایی نخواهند داشت. آن‌طور که در بیانیه این باشگاه اعلام شده دستگاه‌های الکترونیکی بزرگتر از 100×150 میلی‌متر نباید توسط تماشاگران مورد استفاده قرار گیرند. این رویه، عکس‌العملی به جدیدترین نکته‌های امنیتی است و دقیقا مشابه پروسه مشابه به کارگرفته شده در فرودگاه‌های بریتانیا و آمریکا می‌باشد.

manchester-united-fans-with-mobile-phones-look-on

پیش از این و در سال 2010 نیز استفاده از آی‌پد توسط یکی از تیم‌های آمریکایی ممنوع اعلام شده بود اما دوسال پس از وضع این سیاست، مسئولان باشگاه رویه خود را تغییر دادند.

گوشی‌های هوشمند و دوربین‌ها همچنان در استادیوم منچستریونایتد قابل استفاده خواهند بود تا تماشاگران بتوانند گل‌های وین رونی و یا تصاویر مربی جدید تیم خود، لوئیز ون گال را در قاب دوربین ثبت کنند.

خبرخوب اینکه از این به بعد و درهنگام مشاهده بازی این تیم انگلیسی، مشاهده تبلت در دستان تماشاگران و درحالی که از خود سلفی می‌گیرند، ذهن شما را مشوش نخواهد کرد و با خیال راحت می‌توانید مسابقه فوتبال را تماشا کنید.

 

Source: Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.