این تصاویر ممکن است مربوط به جعبه آیفون 6 باشد

در روزهای خاصی از سال به سر می‌بریم؛ تنها چند هفته به مراسمی که انتظار می‌رود طی آن گوشی جدید 4.7 اینچی آیفون 6 توسط اپل معرفی شود، باقی مانده و بازار شایعه‌پراکنی پیرامون این گوشی شدیداً داغ شده است. هر روز تصاویر جدیدی در شبکه‌های اجتماعی با این ادعا که مربوط به این گوشی هستند منتشر می‌شوند و فقط خدا می‌داند که آیا این‌ها صرفاً یک ادعا هستند و یا حقیقت دارند.

2

The-retail-box-for-the-Apple-iPhone-6-leaks-01

به تازگی تصاویری منتشر شده که بر اساس ادعاها، جعبه و خود آیفون 6 را نشان می‌دهد. نکته مشکوکی که در این تصاویر دیده می‌شود، نبودن آیکون مربوط به اپ Health است که کمی درستی این ادعا را زیر سؤال می‌برد.

The-retail-box-for-the-Apple-iPhone-6-leaks

به هر حال چیزی که مطمئن هستیم این است که اپل برای 18 شهریور مراسمی را ترتیب داده و احتمالاً در این روز خواهیم فهمید که آیا این تصاویر و سایر تصاویر و ادعاهایی که راجع به Apple iPhone 6 می‌دیدیم و می‌شنیدیم حقیقت داشته‌اند یا خیر.

Source: Phone Arena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Majid6670 می‌گوید

    iPhone 6 رو که میبینم فکر میکنم با این اسباب بازی پلاستیکی های کهنه و رنگ و رو رفته طرفم!

  2. iman می‌گوید

    اگر دقت کنید در تصویر اخری توی صفحه نمایش نویز افتاده و فقط در صفحات suPER almod هست که این اتقاق میوفته در صورتی که اپل از IPS استفاده میکنه و نباید اون نویز ها باشه
    پس این چیزی جز شایعه نیست