نسخه دوسیم‌کارته ال‌جی جی3 با قیمت 649 دلار در چین عرضه شد

با خبر شدیم که ال‌جی طی مراسمی در چین، نسخه دو سیم‌کارته پرچم‌دار خود یعنی جی 3 را معرفی کرد. این گوشی هوشمند همانند همتایش از صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD بهره می‌برد و از شبکه مخابراتی TD-LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

0

سیم‌کارت‌ها در این گوشی هوشمند در آن واحد فعال هستند یعنی قادر هستید با یکی از سیم‌کارت‌ها تماس تلفنی برقرار کنید و با سیم‌کارت دوم خود اطلاعاتی را از اینترنت دانلود/بارگذاری کنید.

از ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس لیزری خودکار با توانایی ثبت ویدئو‌های با کیفیت 4K اشاره کرد. از نظر نرم‌افزاری این گوشی تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.4.2 (کیت‌کت) روانه بازار خواهد شد.

هم اکنون خریداران می‌توانند این گوشی را در دو رنگ سفید و سیاه از طریق فروشگاه‌های اینترنتی چینی با قیمت 649 دلار تهیه کنند. از عرضه جهانی این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.