انتشار اولین تصاویر از گلکسی نوت 4 سامسونگ با قاب فلزی

بالاخره انتظار به پایان رسید و به نظر می‌رسید اولین تصاویر واقعی از فبلت گلکسی نوت 4 سامسونگ لو رفته است. در این تصاویر نکات قابل توجه قابل فلزی، حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش و البته شباهت به گلکسی نوت 3 است.

13

قاب پشتی به نظر می‌رسد کماکان پلاستیک شبیه چرم هرچند با الگوی بافت کمی متفاوتی ساخته شده است. شاید بارز‌ترین نکته همان قاب دور فلزی باشد که پیش از این در گلکسی آلفا نیز دیده بودیم. اما همان‌طور که می‌بینید به نظر می‌رسد نوارهایی پلاستیکی در پایین قاب فلزی دستگاه به چشم می‌خورد.

Galaxy-Note-4-leak-1

از جمله مشخصات احتمالی گلکسی نوت 4 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل (QHD)، پردازنده اسنپ‌دراگون 805 یا اگزینوس 5433، دوربین 16 مگاپیکسلی OIS و حسگر اثر انگشت و اشعه فرابنفش اشاره کرد.

Galaxy-Note-4-leak-2

همچنین تصویر زیر نیز احتمالاً مربوط به جعبه گلکسی نوت 4 سامسونگ است. شاید تغییر رنگ جعبه و بافت شبیه به فلز آن نشانی از قاب فلزی نوت 4 باشد. به هر حال انتظار داریم که گلکسی نوت 12 شهریور رسماً معرفی شده و 12 روز بعد یعنی در 24 شهریور به بازار عرضه شود.

Galaxy-Note-4-box

  Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

13 نظر برای این مطلب
  1. محمد حبیب زاده می‌گوید

    خیلی هم زیباتره————————————– من دارم خیلی هم زیباست حتی دوربین ایفون 6 نتونسته به اون برسه با زد 2 هم مقایسه کردم وبازم نتونسته وشارزدهی هم خیلی عالی 12 روز شارز نگه میدارم به امید روز که تمام طرفدار های ایفون وسونی ———— اره داداش افتاد

  2. hedie می‌گوید

    من با پویا موافقم

  3. pouya می‌گوید

    گوشیه یخ شکن خودم صد مرتبه از این بهتره
    ماکه پولشو نداریم بخریم .هرکی هم پولشو داره بخره و حالشو ببره

  4. fatemeh می‌گوید

    نوت 3 به اون قشنگی این به این زشتی

  5. افشین می‌گوید

    خخخخخ
    آسفالت..

  6. saeed می‌گوید

    پشتش شبیه آسفالت میمونه

  7. مجتبی می‌گوید

    زیبایی نوت 3 به نظرم خیلی بهتر تا نوت4 باتوجه به این تصویر سامسونگ جوری حرف از طراحی نسل جدید فبلت خود زد که ما گفتیم حتما چه تغییر عجیب وقریبی رو شاهد خواهیم بود دیگه یادمون نبود که سامسونگ فقط همین طراحی رو بلده وفقط کوچیک بزرگ می کن فلز دور گوشی تغییر می ده اگه این تصویر واقعی باشه سامسونگ نشون می ده واقعا تو طراحی 0 و نه تنها پیشرفت نداشته بلکه پس رفت داشته

  8. majid می‌گوید

    وای خدای من چقدر زیباست این…..

  9. سعید زعفرانی می‌گوید

    خیلی زشت هست :|

  10. بهاره می‌گوید

    در قیاس با محصول قبلی سامسونگ بهتره جدا ولی در قیاس با برخی محصولات دیگه ، نه .

  11. مهرداد می‌گوید

    خییییلی زشت!
    موافقاش مثبت لطفاً
    مخالفاش هم هیچ کاری نکنن:)

  12. Alireza Moradi می‌گوید

    صد رحمت به نوت3 چقدر زشته خدانکنه این باشه

  13. Amir می‌گوید

    یک رگه فلز در حاشیه گذاشته
    بعد اومده کل جعبه رو طرح فلزی کرده

    سونی و اچ تی سی و ال جی هم قاب فلزی دارند
    خودکشی نداره که!