HTC A11؛ انتشار اولین تصاویر از یک اندرویدی 64 بیتی ارزان‌قیمت!

گویا شرکت اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی گوشی جدید میان‌رده اندرویدی خود قرار دارد این گوشی هوشمند احتمالا به خانواده دیزایر تعلق دارد و با کد A11 ردپایی از خود به ثبت رسانیده است که از مهم‌ترین ویژگی آن می‌توان به معماری 64 بیتی پردازنده آن اشاره کرد.

0

هسته پردازش مرکزی این گوشی میان‌رده را چیپ پردازشی شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 410 تشکیل می‌دهد. این پردازنده، اولین پردازنده 64 بیتی تولید شده توسط کوالکام است که پارسال کواکام آن را رونمایی کرده است. پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز و چیپ گرافیکی Adreno 306 وظایف پردازشی این گوشی را بر عهده خواهند داشت.

همچنین از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 480 در 854، دوربین 5 مگاپیکسلی بدون فلش و دوربین VGA برای مکالمات ویدئویی در جلوی دستگاه اشاره کرد. به احتمال زیاد این گوشی تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.4.2 به بیرون عرضه خواهد شد. از روی تصاویر لو رفته واضح است که بر روی این دستگاه از اسپیکرهای دوگانه تعبیه شده بر روی دستگاه‌های گران‌قیمت اچ‌تی‌سی، خبری نیست.

فعلا از تاریخ معرفی و قیمت احتمالی این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.