تنها 15 بوگاتی ویرون برای فروش باقی مانده است!

اگر تاکنون برای خرید بوگاتی ویرون مورد علاقه خود امروز و فردا کرده‌اید باید بگوییم که دیگر زمانی باقی نمانده است!

4

وب‌سایت Autocar اخیرا گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه بوگاتی در نظر داشته تا ۳۰۰ دستگاه خودرو بوگاتی ویرون کوپه و ۱۵۰ دستگاه بوگاتی ویرون رودستر (طراحی خودروهای جدید به سبک ماشین‌های مسابقه‌ قدیمی) که در مجموع ۴۵۰ دستگاه بوگاتی ویرون می‌شود را تولید کند.

از این میان تاکنون ۴۰۵ دستگاه خودرو تحویل مشتری شده است، ۳۰ دستگاه بوگاتی ویرون دیگر نیز پیش فروش شده است، با یک جمع و تفریق ساده مشخص می‌شود که تنها ۱۵ دستگاه بوگاتی ویرون برای فروش باقی ‌مانده است.

از این ۱۵ دستگاه خودور، ۳ دستگاه در رده خودرو افسانه‌ای بوگاتی ویرون می‌باشند (Legend Edition) که قرار است در نمایشگاه Pebble Beach رونمایی شوند. با این حساب دور از ذهن نیست که بوگاتی برای آخرین خودروهای خود از این سری مراسم خداحافظی باشکوهی ترتیب دهد.

پس از اتمام این تعداد خودرو، بوگاتی برنامه‌های برای عرضه خودرو جدید خود که از موتور W16 دوگانه بهره می‌برد و قاعدتا از سرعت بیشتری نیز برخوردار است، در سر داردو احتمال می‌رود که این تصمیم پیش درآمدی برای ساخت بوگاتی گالیبیه ۴در باشد.

Source: autoblog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. mohammad sina می‌گوید

    نه خیرم همشو من دیروز سفارش دادم الان هیچی نمونده
    سایت این بنده خدا پدیت نیست چون 1 دونه دیگه هم نمونده من همشو خریدم حالا اگه التماس کنید شاید بزارم باهاش ی بوغ بزنید :)

  2. mohammad می‌گوید

    سلام من 5 تا از این ماشینارو میخوام لطفا برام نگه دارید

  3. محمدرضا می‌گوید

    داداش بگودوسه تابفرستن بیادممنون میشم رنگشم خودت انتخاب کن .

  4. Amir می‌گوید

    خیلی ممنون
    واقعا تو برنامم بود یکیشو بخرم ولی هی این دست اون دست میکردم
    ولی حالا که گفتیی ته کشیده
    فردا دو تاشو میخرم