بنچمارک موتو X+1 پردازنده اسنپ‌دراگون 801 را تایید کرد

اگر بخواهیم شایعات منتشر شده را جدی بگیریم می‌توان گفت که تا معرفی رسمی موتو X+1 و ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ زمانی باقی نما‌نده است. اخیرا نیز نتایج بنچمارک موتو X+1 که در سایت GeekBench منتشر شده، از تجهیز این گوشی به جدیدترین چیپست اسنپ‌دراگون حکایت دارد.

0

در گذشته شایع شده بود که موتو X+1 به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۰ مجهز خواهد بود اما با توجه به نتایج بنچمارک جدید می‌توان حدس زد که پرچمدار جدید موتورولا از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ با فرکانس ۲.۴۶ گیگاهرتز بهره می‌برد.

benchmark-of-the-alleged-Motorola-Moto-X1

چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ در حال حاضر در گوشی‌های تراز اولی نظیر گلکسی اس ۵ به کار گرفته شده است. صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول‌اچ‌دی به همراه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت عقب و دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو به همراه باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری را می‌توان از سایر مشخصات این گوشی دانست.

این مشخصات سخت‌افزاری پرچمدار بعدی موتورولا را در ردیف سایر همقطاران تراز اول خود قرار خواهد داد و انتظار برای عرضه آن را دشوارتر می‌کند. جدول زیر مربوط به چیپست استفاده شده در گوشی‌های پرچمدار شرکت‌های مختلف می‌باشد:

snapdragon-in-smartphones

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.