AMD از این پس حافظه‌های SSD هم تولید خواهد کرد

شرکت AMD تولیدکننده مشهور پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک امروز اعلام کرد که از این پس به تولید دیسک‌های SSD نیز می‌پردازد.

0

این حرکت که خیلی هم غیرقابل پیش‌بینی نبود، به خاطر سهولت استفاده از SSD و سرعت بالای آن بوده و با توجه به افزایش روز افزون استفاده از این نوع حافظه به جای هارددیسک‌های قدیمی حرکتی منطقی برای این شرکت سخت‌افزای به شمار می‌رود.

AMD خط تولید درایوهای SSD خود را با برند Radeon R7 و به امید دستیابی به موفقیت‌ در بازار راه اندازی کرده است. هدف اصلی این شرکت در حال حاضر، PC گیمرها هستند که با برنامه‌های تولید این شرکت که به درایوهای 120، 240 و 480 گیگابایتی محدود می‌شود، در سنخیت کامل قرار می‌گیرد.

سرعت بازخوانی اطلاعات در درایوهای ساخته‌ی این شرکت، تقریبا با آن‌چه درایوهای سامسونگ در حال حاضر پیشنهاد می‌دهند برابری می‌کند. اما متاسفانه فعلا AMD صحبتی در مورد قیمت درایورهایی که به بازار عرضه خواهد رد نداشته است.

پیش‌بینی می‌شود این محصولات تا زمستان امسال به بازار عرضه شوند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.