ممکن است گلکسی نوت 4 نیمه دوم شهریور عرضه شود

تا همین چند روز پیش گمان می‌رفت که سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 4 را در 12 شهریور عرضه کند. اما گزارش‌های جدید می‌گویند که سامسونگ برنامه خود را تغییر داده و آن را به تاریخی بین 24 شهریور تا 6 مهر تغییر داده است.

0

این اطلاعات از اطلاعیه معرفی سامسونگ می‌آید که تاریخ عرضه را بین 24 شهریور تا 6 مهر نشان داده است. همچنین در آن مشخص شده که سامسونگ گلکسی نوت 4 باید بعد از گذشت دو هفته از زمان رونمایی به صورت رسمی عرضه شود.

gsmarena_001

گزارش‌های داخلی نیز نشاندهنده این موضوع هستند که سامسونگ برای کارمندان خودش دو تاریخ رونمایی را مشخص کرده است: 12 تا 14 شهریور و 24 شهریور تا 6 مهر ماه. پس حتی ممکن است در همان زمان قبلی سامسونگ گلکسی نوت 4 در 12 شهریور رونمایی شود و بین تاریخ‌های 24 شهریور و 6 مهر عرضه شود.

با هر شایعه‌ای ذهن‌ها به سمت یک تاریخ گرایش پیدا می‌کند، اما از این موضوع مطمئن هستیم که زمان عرضه از گلکسی نوت 4 در شهریور و حداکثر تا اوایل مهر ماه خواهد بود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.