مایکروسافت: فروشگاه ویندوزفون استور حالا بیش از ۳۰۰ هزار اپلیکیشن دارد

به تازگی مایکروسافت اعلام کرده است که تعداد برنامه‌های فروشگاه ویندوزفون از مرز 300 هزار رد شده است و روزانه بیش از صدها برنامه به تعداد برنامه‌های موجود افزوده می‌شود.

2

آمارها نشان می‌دهند که به ازای هر چهار ماه، 50 هزار برنامه به تعداد برنامه‌های فروشگاه مایکروسافت افزوده می‌شود. همچنین مایکروسافت اعلام کرده است که تا به امروز بالغ بر 4 میلیارد بار برنامه و بازی از طریق فروشگاه ویندوزفون دانلود شده است.

Microsoft-Windows-Phone-Store-numbers-02-4-billion-downloads

البته این تعداد برنامه، با تعداد اپلیکیشین موجود در اپ‌استور اپل و پلی‌استور گوگل قابل مقایسه نیست. گفته می‌شود هر کدام از فروشگاه‌های اپل و گوگل میزبان یک میلیون برنامه هستند. مسلما پیشرفت رو به رشد مایکروسافت روزهای خوب را برای طرفداران ویندوزفون نوید می‌دهد و کاربرانی که از تعداد اندک برنامه‌های ویندوزفون گلایه‌مند بودند کم‌کم بر تعدادشان کاسته خواهد شد زیرا طولی نخواهد کشید که تمامی نیازهای کاربران ویندوزفونی با کثرت برنامه‌ها ارضا خواهد شد!

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. M می‌گوید

    لطفا اصلاح کنین.توی متن به جای 300هزار نوشتین 30هزار

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ممنون از دقتتون؛ اصلاح شد.