عرضه مانیتور اولترا اچ‌دی 28 اینچی فیلیپس با قیمت تنها 599 دلار

شرکت فیلیپس در آستانه معرفی مانیتور 28 اینچی خود با وضوح 4k قرار دارد که قیمت 599 دلاری آن، این مانیتور را به یکی از ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین نمایشگر مجهز به فناوری 4k تبدیل خواهد کرد.

1

مانیتور عرضه شده از سوی شرکت فیلیپس با نرخ به‌روزرسانی 60 هرتز و با عنوان 288P6LJEB قادر است تصاویری با کیفیت اولترا اچ‌دی را به نمایش در بیاورد. این مانیتور به خروجی‌هاو اتصالات VGA، DVI، HDMI 1.4 و DisplayPort 1.2 مجهز است. همچنین بر روی این مانیتور هاپ USB وجود دارد که از نسخه دوم و سوم USB پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این‌ها دو اسپیکر 3W نیز بر روی مانیتور تعبیه شده است.

این نمایشگر به یک پایه چرخشی و مفصل گونه مجهز است که ارتفاع آن قابل تنظیم توسط کاربر است.

از ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به روشنایی 300 شمع به ازای هر متر مربع، نسبت کنتراست پویا 1 به 50 هزار و نرخ پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه اشاره کرد. این مانیتور طی روزهای آینده با قیمت 599 دلار و 599 یورو روانه بازارهای آمریکا و اروپا خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. gh می‌گوید

    فعلا به نظر من تنها نمایشگر 4kکهتو ایران ارزش خرید داره 24 اینچ سامسونگه که حدود 780 تومنه