یوبی‌سافت هنوز بر روی ساخت ادامه‌ی بازی Beyond Good & Evil کار می‌کند

این طور که مشخص است، خالق عنوان کالت و محبوب Beyond Good and Evil آقای مایکل انسل، حتی بعد از ترک یوبی‌سافت و راه اندازی استودیوی شخصی خودش “Wild Sheep” قصد دارد ادامه‌ی بازی خود را بسازد.

0

هفته پیش وی اعلام کرد که در حال حاضر آمادگی کار بر روی یک بازی مستقل خلاقانه و جدید را دارد، اما پروژه‌ی یوبی‌سافت این بازی مستقل جدید نیست. بر اساس گزارش IGN مایکل انسل قبل از این‌که به سراغ کار جدیدی برود، قرار است ادامه‌ای برای Beyond Good & Evil بسازد. یک بازی که مدت زیادی است در دست ساخت است.

یوبی‌سافت در اطلاعیه‌ای به IGN گفته است: “هنوز خیلی زود است تا جزئیاتی از پروژه‌ی جدید آقای انسل فاش شود، در حال حاضر ایشان با همکاران اصلی تیم سازنده‌ی BG&E در یوبی‌سافت مون‌پولیر مشغول ساخت ادامه‌ای برای این عنوان هستند که با استفاده از تکنولوژی نسل جدید،‌ قرار است این بازی را به جلو هل بدهد و ادامه‌ را بالاخره محقق کند. مجموعه‌ی عوامل سازنده نسبت به پیشرفت این پروژه و جهتی که در حال حاضر در حال حرکت‌ هستند خشنود و مشتاق به نظر می‌رسند و حتما خبرهای زیادی داریم که به موقعش، زمانی که پروژه از پیشرفت کافی برخوردار بود، به اطلاع شما می‌رسانیم.”

ظاهرا ساخت ادامه‌ی BG&E بر روند ساخت پروژه‌ی جدید و معرفی‌نشده‌ی مایکل انسل تاثیر نمی‌گذارد چرا که وی در استودیوی خود مشغول ساخت یک بازی جدید است که امیدواریم به زودی خبرهایی از آن هم بشنویم.

GameInformer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.