مایکروسافت به کارگران کارخانه خود در چین در صورت استعفا یک لومیا 630 هدیه می‌دهد!

همان‌طور که در اواخر تیرماه نوشتیم مایکروسافت قصد دارد تا 18 هزار کارمند خود را اخراج کند که این تعداد شامل 4700 کارگر کارخانه سابق نوکیا در پکن نیز خواهد شد. به همین دلیل مایکروسافت برای راضی کردن کارگران قصد دارد به آن‌ها لومیا 630 رایگان هدیه دهد!

0

خبر اخراج کارگران باعث ایجاد موجی از اعتراض و آشوب شد و حالا مایکروسافت قصد دارد آن‌ها را راضی کند که خوشان استعفا بدهند!  به این ترتیب هر کارگر که تصمیم به استعفا بگیرد یک دستگاه لومیا 630 با ویندوزفون 8.1 دریافت خواهد کرد.

به گزارش MarketWatch مایکروسافت قادر است روزانه برای 300نفر از کارگران این موقعیت را ایجاد کند. با وجود این‌که این اقدام مایکروسافت عجیب نیست و کمپانی‌های دیگر نیز چنین اقداماتی انجام داده‌اند اما جالب این‌جاست که تا چند هفته پیش این کارگران در کارخانه خودشال لومیا 630 را تولید می‌کردند!

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.