ببینید: تصاویری جذاب از جشن لجن‌پراکنی در کره‌جنوبی!

هرساله و در ماه جولای (تیر – مرداد) مردم زیادی از سرتاسر جهان به ساحل «دائچئون» در شهر «بوریئونگ» در ۲۰۰ کیلومتری شمال سئول کره‌جنوبی می‌آیند تا در «جشنواره لجن بوریئونگ» شرکت کنند.

2

این جشنواره که در ۱۰ روز برگزار می‌شود، حدود ۲ تا ۳ میلیون بازدیدکننده از کره جنوبی و دیگر کشورها دارد. سابقه برپایی این جشنواره به ۱۶ سال قبل و سال ۱۹۹۸ برمی‌گردد. از آن سال تاکنون هرساله در همین وقت سال، این جشن پرشور تر از همیشه برگزار می‌گردد. جالب اینجاست که در سال‌های اخیر برای این جشن بلیط‌فروشی شده و درآمد فراوانی را برای برگزار کنندگانش به همراه دارد.

Boryeong Mud Festival 9جشن در سه بخش حمام لجن، ماساژ لجن و نقاشی بدن با لجن برگزار می‌گردد.

Boryeong Mud Festival 6لجن ساحل دائچئون، به صورت طبیعی برای پوست و بدن مفید بوده و همین مساله باعث پیدایش این جشنواره شده است.

Boryeong Mud Festival 8عکس‌های منتخب فارنت از این جشن که توسط «کیم هونگ جی»، عکاس خبرگزاری رویترز گرفته شده است را در ادامه می‌بینید.

Boryeong Mud Festival 10

Boryeong Mud Festival 7

Boryeong Mud Festival 5

Boryeong Mud Festival 4

Boryeong Mud Festival 2

Boryeong Mud Festival 3

Boryeong Mud Festival 1

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا دیانی می‌گوید

    خوب حالا این کارا به چه دلیله؟ یعنی چی آخه!

  2. Ehsan می‌گوید

    کلا خوشحالن :D