سامسونگ تأیید کرد: گلکسی نوت جدید دوازدهم شهریورماه رونمایی خواهد شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت و دعوتنامه سامسونگ لو رفته بود حالا این شرکت رسماً دعوتنامه‌ها را با عنوان تاریخ را یادداشت (Note) کنید ارسال کرده است. در قسمت دوم مراسم Samsung Unpacked 2014 که چهارشنبه 12 شهریور برگزار می‌شود گلکسی نوت 4 رسماً معرفی خواهد شد.

0

این مراسم درست پیش از شروع نمایشگاه فناوری IFA 2014 برلین، در این شهر و همچنین بیجینگ و نیویورک برگزار خواهد شد. در تصویر دعوتنامه منوی دایره‌ای مشهور Air Command مربوط به قلم S-Pen گلکسی نوا مشخص است و نکته قابل توجه حذف گزینه جستجوی S Finder و Pen Window و اضافه شدن یک آیکون ابر شکل احتمالاً برای انتخاب قسمت‌های خاصی از صفحه و محتواست که البته ممکن است تنها برای این دعوتنامه باشد.

از مشخصات احتمالی گلکسی نوت 4 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.5 یا 5.7 اینچی با وضوح QHD، دوربین 16 مگاپیکسلی ISOCELL با لرزش‌گیر اپتیکال، سه گیگابایت رم، بدنه ضدآب، پردازنده اسنپ‌دراگون 805 یا اگزینوس 5433 و همچنین حسگرهای ضربان قلب، اثر انگشت و فرابنفش اشاره کرد.

نکته جالب این‌جاست که احتمالاً سونی نیز پرچم‌دار جدید خود Xperia Z3 را در همین تاریخ معرفی خواهد کرد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.