نسخه کامل بازی بایوشاک به iOS می‌آید

شرکت 2K Games ناشر بزرگ بازی‌های کامپیوتری از عرضه نسخه کامل بازی محبوب BioShock برای آیفون و آی‌پد خبر داد.

0

با این حساب دارندگان آی‌پد ۴، آی‌پد مینی ۲، آی‌پد ایر و گوشی‌های آیفون ۵، 5S و آیفون 5C به زودی از این بازی زیبا بر روی دستگاه‌های خود لذت خواهند برد. البته 2K Games تنها به این خبر بسنده کرده و اطلاعات بیشتری در خصوص زمان عرضه و قیمت نهایی آن منتشر نکرده است اما نسخه باز سازی شده GTA که توسط این ناشر عرضه شده بود از لحاظ قیمت در رده بازی‌های گران قیمت قرار داشت و با این حساب احتمال می‌رود که بایوشاک نیز در رده بازی‌های ارزان قیمت قرار نگیرد.

ناشر بازی تلاش زیادی کرده تا سنت شکنی در خصوص این بازی انجام نشود و به غیر از هماهنگ سازی بازی برای کنترل‌های لمسی تغییرات دیگری را در آن شاهد نخواهیم بود. اگر از علاقه‌مندان این سری بازی بوده باشید حتما به خاطر دارید که نسخه اصلی این بازی که برای نسل قبلی کنسول‌ها منتشر شده بود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و از قرار معلوم سازندگان نسخه بازسازی شده نیز تمام تلاش خود را برای حفظ کیفیت بازی انجام داده‌اند.

البته اگر قسمت ابتدایی بازی را به خاطر داشته باشید شاهد افکت‌های با کیفیتی بودیم که علی‌رغم تلاش سازندگان باز هم افت کیفیتی را در نسخه بازسازی شده شاهد هستیم که این افت کیفیت در محیط داخل بازی از بین می‌رود و شکوه شهر Raprue را مجددا نظاره گر خواهیم بود.

همانطور که گفته شد سعی شده تا جزئیات بازی حفظ شود و پایبندی به نسخه اصلی رعایت شود، برای مثال آب‌نمای موجود در مراحل اولیه بازی به همراه ماهی‌ها به زیبایی نمایش داده شده است. در خصوص کنترل بازی نیز باید گفت که از کنترل نسبتا خوبی برخوردار است و کلیدی برای انجام کارهای به خصوص (برای مثال برداشتن غنائم از افراد کشته شده) تعبیه شده است.

همانطور که گفته شد کنترل بازی نسبتا خوب است و اگر در محاصره دشمنان قرار گرفته باشید و قصد بازیابی نمودار سلامتی را داشته باشید ممکن است با مشکلروبرو شوید. ناشر بازی قبلا نیز در حساب توییتر خود با انتشار عکسی از یکی از مراحل معروف بازی سعی بر تحریک علاقه‌مندان این بازی کرده بود. جالب اینجاست که در این عکس نوشته شده بود بیا و سیب را گاز بزن که اکنون مشخص شد منظور از سیب عرضه بایوشاک برای دستگا‌ه‌های اپل (سیب) بوده است.

Eurogamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.