لنوو Vibe Z2 Pro با صفحه‌نمایش 6 اینچی QHD و بدنه فلزی رسماً معرفی شد

پس از چندین شایعه و درز تصاویر و مشخصات لنوو رسماً پرچم‌دار جدید خود را در گوگل پلاس به همراه یک ویدئوی تبلیغاتی معرفی کرد. این گوشی فبلت فوق‌العاده از صفحه‌نمایش 6 اینچی با وضوح عالی QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 801 و بدنه زیبای فلزی بهره می‌برد.

3

صفحه‌نمایش 6 اینچی Vibe Z2 Pro با وضوحی شبیه به جی3 یعنی 2560 در 1440 پیکسل یا همان وضوح QHD تراکم پیکسلی 490 پیکسل بر اینچ را ایجاد می‌کند. قلب تپنده این گوشی اسنپ‌دراگون 801 با 4 هسته 2.5 گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی ادرنو 330 و سه گیگابایت رم می‌باشد.

لنوو در پشت گوشی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی BSI با لرزش‌گیر اپتیکال OIS و قابلیت فیلم‌برداری با وضوح 2160p یا 4K استفاده کرده است. از نظر ظاهری این گوشی با بدنه فلزی به ضخامت تنها 7.7 میلی‌متر و حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف صفحه‌نمایش بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

از دیگر مشخصات این فبلت می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه مخابراتی 4G LTE اشاره کرد. تاریخ عرضه و قیمت این گوشی جذاب هنوز مشخص نشده است.

  PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. اشکان می‌گوید

    سلام
    لطفا بررسی تخصصی این گوشی رو بزارید
    ممنون

  2. ARIA می‌گوید

    با وجود باتریه 4000 میلی آمپری احتمالا شارژدهی خوبی هم داره.

  3. Amir می‌گوید

    یکی از معایب اندروید (از نظر من البته)
    اینه که وقتی ده ها شرکت از این پلتفرم استفاده می‌کنند و هر کدوم یه گوشی به اسم خودشون پرچمدار میزنند
    کسی که میاد یک گوشی عالی هم میخره خیلی سریع به دلیل رقابت این شرکت ها گوشیش از مُد میافته و در کمتر از 18 ماه به یک گوشی متوسط در برابر مدل های جدید تبدیل میشه
    و حرص آدم میاد