PlayStation Now به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد

در حال حاضر کاربرانی که کنسول پلی‌استیشن 4 دارند می‌توانند از نسخه‌ی آزمایشی همگانی سرویس PlayStation Now استفاده کنند.این سرویس اپلیکیشن قابل دانلود نیست، بلکه تحت یک قسمت جدید به شبکه‌ی پلی‌استیشن اضافه شده است.

0

شما در فروشگاه پلی‌استیشن یک قسمت با این نام خواهید یافت و در این قسمت 122 بازی برای خرید یا اجاره در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین شما این گزینه را خواهید داشت که سرویس اینترنت خود را تست کرده و بعد از اطمینان از کارایی آن، اقدام به استریم بازی کنید.

سرویس PlayStation Now در زمان رونمایی از کنسول سونی معرفی شد و به این صورت است که بازی‌ها را برای کنسول شما اجرا می‌کند و از طریق اینترنت به شما تصویر ارائه می‌دهد. نسخه‌ی نهایی این سرویس به زودی ارائه خواهد شد.

با توجه به قیمت‌های ارائه شده در مورد این سرویس،‌ بسیاری از تحلیل‌گران موفقیت آن را دور از ذهن می‌دانند. با استناد به صحبت‌های قبلی تحلیل‌گران و مسئولین سونی، بازی‌ کردن به این روش خیلی گران تمام می‌شود. به طوری که برای 4 ساعت بازی کردن فاینال فانتزی 13، شما باید 3 دلار بپردازید. همین رقم برای 7 روز 6 دلار، برای یک ماه 8 دلار و برای 90 روز 15 دلار است. این در حالی است که شما می‌توانید دیسک بازی را از بازار با قیمت 14 دلار خریداری کنید و برای همیشه داشته باشید؛ یا این‌که بازی را از شبکه‌ی پلی‌استیشن با قیمت 13 دلار دانلود کنید!

برای اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس به این صفحه از وب‌سایت پلی‌استیشن مراجعه کنید.

  GameInformer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.