خودنمایی گلکسی آلفا در کنار آیفون 5S در جدیدترین تصاویر درز کرده

روز گذشته چند تصویر از گوشی گلکسی آلفا با قاب فلزی زیبای آن درز کرد و حالا نوبت به مقایسه‌ای با آیفون 5S رسیده است. در این تصاویر به وضوح شباهت کناره‌های گوشی با کناره‌های برش‌خورده آیفون 5S مشخص است.

3

Galaxy-Alpha-black-leak

پس از درز تصاویر روز گذشته تصاویر جدید که از اکانت جدیدی در توییتر به نام @culeaks منتشر شده است (آیا جانشین evleaks از راه رسیده است؟) اسپیکر را درست مانند آیفون در پایین گوشی نشان داده و در یک مقایسه با آیفون 5S ضخامت کمتر گلکسی آلفا در برابر آیفون 7.6 میلی‌متری مشخص است.

به جز قاب فلزی به نظر می‌رسد جلو و پشت دستگاه از زبان طراحی اخیر سامسونگ و به خصوص قاب پشتی گلکسی اس 5 تبعیت می‌کند با این تفاوت که الگوی نقطه‌دار پشت کمی ریزتر و بهتر از گلکسی اس 5 به نظر می‌رسد.

Galaxy-Alpha-Black-leak-2

از جمله مشخصات احتمالی گلکسی آلفا می‌توان به صفحه‌نمایش 4.7 یا 4.8 اینچی 720p از نوع Super AMOLED، دوربین 12 مگاپیکسلی ISOCELL، پردازنده اگزینوس 5433 یا اسنپ‌دراگون 805 و حسگر ضربان قلب و اثر انگشت اشاره کرد. تاریخ معرفی احتمالی گلکسی آلفا هم 22 مردادماه تعیین شده است.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. کوروش می‌گوید

    من همیشه از سامسونگ استفاده میکردم و هر چه مدل های جدید به بازار میاد اعصابم خراب تر میشه احساس میکنم شتابزده و بدون تست محصول تولید میکنه و الان s5دارم که هر روز هنگ میکنه و اثر انگشت رو هم نمیشناسه و کلا قاطی میکنه .تصمیم دارم برگردم بعد از این ایفون استفاده کنم

    1. Amir می‌گوید

      بهترین کار

  2. Amir می‌گوید

    کسی هم انتظار یک طراحی جدید از سامسونگ نداره
    با این حال اصلا در حد ایفون نیست
    حالا سامسونگ بعد عمری یه گوشی با قاب فلزی زده داره خودکشی مکنه