درآمد اچ‌تی‌سی در ماه جولای یک‌بار دیگر روند نزولی گرفت

پس از چند سه‌ماهه بد و ناامیدکننده سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی بالاخره برای اچ‌تی‌سی با سوددهی هرچند اندکی همراه شد اما به نظر می‌رسد ماه هفتم باز هم روند نزولی شروع شده و ماه جولای چندان به وفق مراد این شرکت تایوانی نبوده است.

2

اچ‌تی‌سی در ماه گذشته تنها 10.6 میلیارد دلار تایوان برابر با 353 میلیون دلار درآمد داشته است که نسبت به رقم 729 میلیون دلار ماه گذشته افت چشمگیری داشته است. همچنین در ماه جولای سال 2013 این رقم 523 میلیون دلار بوده است. به این ترتیب درآمد جدید اچ‌تی‌سی نشان از افت 51.61 درصدی ماه به ماه و 32.58 درصدی سال به سال دارد و به این ترتیب سه‌ماهه سوم 2013 نیز اصلاً جالب پیش‌بینی نمی‌شود.

One-M8-camera

اچ‌تی‌سی انتظار داشت تا در سه‌ماهه سوم حدود 42 تا 47 میلیارد دلار تایوانی درآمد داشته باشد اما برای رسیدن به این هدف باید گوشی‌های بسیار بیشتری نسبت به ماه جولای فروخته شود. به نظر می‌رسد استقبال خوب کاربران از One M8 رو به پایان است و با وجود حمایت مایکروسافت از سری لومیا تغییر روند کنونی اچ‌تی‌سی با اچ‌تی‌سی وان ویندوزفونی نیز بعید به نظر می‌رسد. شاید وان‌پرایم بتواند با رفع بزرگ‌ترین عیب وان M8 یعنی دوربین آن اوضاع را برای این کمپانی بهتر کند؛ البته اگر اچ‌تی‌سی اصلاً قصد عرضه چنین محصولی را داشته باشد.

HTC-Volantis

از محصولات احتمالی آینده اچ‌تی‌سی نیز می‌توان به ساعت هوشمند آن و مخصوصاً تبلت نکسوس اشاره کرد که ممکن است اوضاع را برای اچ‌تی‌سی تغییر دهند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Hamid می‌گوید

    من M7 داشتم
    الان m8 دارم
    دوربین هاشون خیلی با هم فرق داره ، درسته جفتش 4 هست اما این کجا و اون کجا
    اول نمیخواستم m8 بخرم ، الان نمیتونم برگردم m7
    من خودم از ارم htc پایین دستگاه و رفتن دکمه های خازنی ناراضی بودم ، الان میفهمم عالیه ، کسایی که حتی این گوشی رو دستشون هم نگرفتند میان نظر الکی میدن
    چی بگم…؟
    htc مشتری های خاص خودش رو داره …

  2. farhad می‌گوید

    انگار بین برندهای اندرویدی فقط ال جی هست که داره پیشرفت میکنه و میزان فروش و سودش هر دوره بیشتر میشه .
    یکی از دلایلش هم که اینجا بهش اشاره شد ، دوربین فوقالعاده G3 در برابر دوربین نسبتا معمولی m8 (البته در سطح پرچمدارها)