یک مرد مکزیکی هنگام گرفتن سلفی در کنار تفنگش خود را به کشتن داد!

گرفتن عکس از خود یا همان عکس سلفی، ممکن است گاهی اوقات خطرناک باشد، اما این خطر رابطه مستقیمی با میزان هوشیاری شخص دارد. نکته‌ای که به وضوح می‌توان در مورد Oscar Otero Aguilar مشاهده نمود.

0

این جوان 21 ساله که براثر مصرف مشروبات الکلی از هوشیاری لازم برخوردار نبود در شهر مکزیکوسیتی و درحالی که به همراه دوستانش خوش می‌گذراندند قصد داشت عکس سلفی به همراه اسلحه‌اش بگیرد و در فیس‌بوک قراردهد.

اما نگه داشتن اسلحه برای وی کافی نبود و او به دلیلی نامشخص، اسلحه را مسلح کرد. با صدای شلیک، همسایه‌ها با پلیس تماس گرفتند. آنچه مشاهده می‌شد، Aguilar به همراه آسیب جدی به سر وی بود که همین مسئله باعث مرگ وی شد.

به نظر می‌رسد وی در هنگام تنظیم دوربین و اسلحه، به طور اتفاقی باعث شلیک به سر خود شده است. یکی از دوستان وی نیز در این خصوص دستگیر و دیگری از محل متواری شده است. هنوز هویت مالک اسلحه مشخص نیست.

Source: Geek

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.