آغاز تولید جدیدترین زره‌پوش مرسدس بنز بر پایه مدل S600

با توجه به وبلاگ شور مرسدس بنز،این خودروساز شروع به تولید یک مدل زرهی کلاس اس پرچمدار لوکس خود نموده است تا خریداران آن با خیال راحت تری روز خود را شروع کنند.

0

مرسدس بنز کلاس اس یکی از برترین و مجهزترین خودروهای اسپرت موجود در بازار است و در حال حاضر خودروساز آلمانی ویژگی قابل توجهی را به این خودرو نیز اضافه کرده است: زره ضدگلوله!

این مدل که در کارخانه Sindelfingen آلمان ساخته شده است در کنار سایر مدل‌های زرهی ساخته شده در این کارخانه قرار می‌گیرد که بنا بر گزارش‌ها در برابر شلیک مستقیم گلوله نظامی به همراه نارنجک دستی، انفجار و حتی مین هم مقاوم است!

Mercedes-grenade-proof-S600-Guard

به منظور ارائه حفاظت بیشتر ، شیشه جلو خودرو دارای ضخامت 10 سانتی است و همچنین مسافران را یک ورقه تمام فولاد به ضخامت 4 سانتیمتر احاطه کرده است.
این مدل بر اساس معماری مدل S600 ساخته شده که دارای یک موتور 6.0 لیتری V12 توربوشارژ دوگانه در زیر درب موتور خود خواهد بود. مرسدس هنوز هیچ‌گونه مشخصات فنی دیگری از این خودرو اعلام نکرده اما اخبار منتشر شده حکایت از قدرت پیشرانه 523 اسب بخاری و 612 پوند بر فوت نیروی گشتاور است.

البته مدل استاندارد S600 دارای قدرت شتاب صفر تا صد در 4.6 ثانیه است که البته ممکن است این زره پوش به دلیل سنگینی بیشتر کمی در این زمینه کندتر عمل کند. قیمت‌گذاری رسمی در مورد این مدل اعلام نشده اما زره‌پوش کلاس اس مرسدس بنز می‌تواند قیمتی تا حدود 435 هزار دلار داشته باشد که در مقام مقایسه بد نیست بدانیم که S600 استاندارد دارای قیمت تنها 166 هزار دلاری است.

Source: digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.