ایرانسل بالاخره مجوز ورود به نسل‌های بالاتر را دریافت کرد

صبح امروز سیزدهم مرداد ماه در مراسمی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات، معاونان وزیر و مدیرعامل شرکت ایرانسل برگزار شد، توافقنامه ارتقاء پروانه ایرانسل به نسل‌های بالاتر امضاء شد.

12

در این مراسم دکتر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به لزوم اجرای مصوبه 186 این سازمان اعلام کرد که بر اساس الحاقیه سازمان تنظیم مقررات، فرکانس های مورد نیاز تامین شده و ایرانسل می تواند نسبت به راه اندازی پایلوت نسل سه و بالاتر اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از امضاء توافق نامه، بر اساس پیوست، ایرانسل، طرح پایلوت را عملیاتی کرده است،افزود: بعد از ارزیابی فنی و مالی، یکم شهریورماه، همزمان با هفته دولت، اجازه ارتقاء سرویس را به ایرانسل خواهیم داد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به همراه اول دیگر اپراتور کشور و ارتقا شبکه این اپراتور اعلام کرد: شرکت همراه اول،در این خصوص، تاکنون 3 جلسه کاری با سازمان تنظیم مقررات داشته است و نیازمند برگزاری نشست‌های متعدد، با شرکت همراه اول هستیم تا بند بند پیوست‌ها را با این شرکت، آنالیز کنیم.

3G-Irancell

در ادامه این مراسم دزفولی مدیرعامل ایرانسل با تبریک این روز به دولت یازدهم، بهره‌مندی تمام مردم از امکانات را از مزایای نسل 3 برشمرد و گفت: راه‌اندازی نسل سوم و بالاتر و در آینده تلفیق آن با شبکه ملی اطلاعات، زمینه دسترسی یکسان آحاد مردم به امکانات را فراهم می کند.

مدیرعامل ایرانسل در پایان ابراز امیدواری کرد که با واگذاری باند فرکانس مورد نیاز در نقاطی همچون دانشگاه‌های تهران، شریف، علم و صنعت، امیرکبیر، تربیت مدرس و الزهرا و بعضی سازمان‌های دولتی که از قبل هماهنگ شده توسط سازمان تنظیم مقررات پایلوت نسل 3 راه اندازی شود.

در ادامه این مراسم همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: دنیای ICT سرعت رشد بسیار بالایی دارد و بر همین اساس باور داریم که باید به اپراتورها آزادی عمل داد تا بتوانند بدون محدودیت در ارائه تکنولوژی، به مردم سرویس‌های خود را ارائه دهند.

واعظی تصریح کرد: اپراتورها با هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌توانند نسل‌های بالاتر از نسل سوم را هم ارائه دهند البته این انتظار را هم از اپراتورها داریم که کیفیت سرویس‌های خود را افزایش دهند.

وی در پایان با بیان این که پهنای باند داخل را تا 4 هزار گیگابایت افزایش خواهیم داد و اپراتورها فرصت خوبی برای ارتقای سرویس‌های خود در اختیار دارند، افزود: ما علاقه‌مند بودیم که همزمان با این برنامه، توافقنامه با همراه اول نیز به امضا می‌رسید!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

12 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    کمی به فکر ماروستای ها باشید اینترنت درست کنید خواهش مکنم باتشکر حسین از روستای نصیراباد تربت حیدریه بخش سلیمان

  2. حسین می‌گوید

    بابا ملت راگذاشتید سرکار اینترنت ما بانفت کارمی کنه وهرروز قط و وصل میشه

  3. نیلوفر می‌گوید

    منکه از دست نت ایرانسل کچل شدم شبا تا صبح بخاطر ضعیف بودن نت بیدارم

  4. neda می‌گوید

    من که راضیم خیلیم خوبه باتشکر

  5. nastaran می‌گوید

    بد نیست

    1. faezeh می‌گوید

      سلام من که راضیم ، از شما هم تشکر میکنم بابت تلاش هایتان

  6. میلاد می‌گوید

    میخوان یه کاری انجام بدن درست انجام بدن اینجوز که وصل کردن بیشتر رو مخه

  7. sajad می‌گوید

    ما که سر در نیاوردیم میگن اینترنت ایرانسلو ارتقا دادیم در صورتی که کندتر شده:-)

  8. محمد جواد می‌گوید

    بد نیست
    خوبم نیست
    ما که وایفا داریم
    خخخخخخخخ

  9. مهدی می‌گوید

    ما که از سرعت ایرانسل هیچ چیزی ندیدیم.همراه اول خیلی بهتر شده نسبت به ایرانسل .

  10. the rock می‌گوید

    تا ما ایفون 5 سی رو دادیم رفت
    بعد n900 گرفتیم 4g اومد
    خدایا شکرت به خـــــــدا
    ما که 3g اسفاده باید کنیم چه بخوام چه نخوام
    تاز باطری در 3g بهتر میمونه تا 4g :)))

  11. Amir می‌گوید

    مهم ترین نکته تعرفه مناسب و سرعت مناسب هست که حتی اگر سرعت مناسب باشه
    قیمت نجومی تعیین میکنند