کاربران iOS هفت برابر کاربران اندروید فعالیت آنلاین انجام می‌دهند

به گزارش NetApplications کاربران سیستم عامل iOS هفت برابر کاربران اندروید فعالیت‌های آنلاین انجام می‌دهند. به این ترتیب به نظر می‌رسد حتی با وجود تعداد بیشتر دستگاه‌های اندرویدی کاربران اپلی آنلاین‌تر هستند.

0

NetApplications اطلاعات 40,000 وبسایت را بررسی می‌کند و می‌تواند بگوید که کاربران کدام پلتفرم بیشترین بار آنلاین می‌شوند. در همین مورد با وجود اینکه تلفن‌های اندرویدی بازار را در دست خود دارند و سهم آن‌ها 85 درصد در مقابل 11.9 درصد از دارندگان گوشی‌های iOS (آیفون‌های اپل) است اما این اطلاعات نشان می‌دهند که کاربران اندروید بسیار کمتر از دارندگان آیفون به اینترنت متصل می‌شوند.

به گزارش NetApplications حدودا 44.62 درصد کسانی که آنلاین هستند را کاربران اندروید تشکیل می‌دهند، در حالی که 44.19 درصد استفاده کنندگان از آیفون هستند. حالا با در نظر گرفتن سهم گوشی‌های اندرویدی بازار که نسبت به گوشی‌های iOS نسبت 7 به 1 را دارد می‌توان به حجم استفاده بسیار زیاد کاربران iOS از فعالیت‌های آنلاین پی برد. با این وجود کاربران آنلاین اندروید بسیار نزدیک هستند به کاربران آنلاین iOS و درصد‌های بسیار مشابه‌ای را دارند. اما از این حقیقت که گوشی‌های اندوردی موجود در بازار بسیار بیشتر از گوشی‌های آیفون در دست مردم هستند نمی‌توان گذشت و باید قبول کرد که کاربران اندروید علاقه کمتری به وصل شدن به اینترنت و انجام فعالیت‌های آنلاین دارند.

dit

اما دلیل این موضوع چیست و چرا با این سهم زیاد گوشی‌های اندرویدی درصد فعالیت‌های آنلاین آن‌ها برابر با کاربران گوشی‌های آیفون است؟ دلیل آن را می‌توان فروش زیاد گوشی‌های مدل پایین اندروید در بازار‌های در حال ظهور و توسعه دانست. بسیاری از مصرف کنندگان این نوع کشور و بازار‌ها ترجیح می‌دهند یک گوشی اندرویدی را تهیه کنند که تنها بتواند تماس‌های تلفنی را به شکل خوب برقرار کند. همین دلیل برای کم شدن فعالیت‌های آنلاین اندرویدی‌ها، دلیلی را برای توسعه دهندگان می‌تراشد که بیشتر برنامه‌های عالی خود را برای کاربران iOS بنویسند تا کاربران اکوسیستم اندروید.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که برای اولین بار است NetApplications داده‌های مربوط به فعالیت آنلایت مدل‌های اندرویدی را در مقایسه با آیفون‌ها کمتر توصیف می‌کند. با این وجود این اختلاف هفت برابری نشان دهنده ضعف کاربران اندروید در اتصال به دنیای مجازی و نشانه‌ای قوی برای کاربران iOS در انجام فعالیت‌های آنلاین است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.