تصاویری جدید از قاب پشتی آیپد ایر 2 لو رفت

شرکت تولید کننده لوازم جانبی Yi Lin به تازگی عکس‌های جدیدی را در شبکه Weibo به اشتراک گذاشته است که مدعی است این تصاویر از قاب پشتی آیپد ایر 2 گرفته شده‌اند.

0

در این تصاویر قاب پشتی آیپد ایر 2 طلایی رنگ است و تغییراتی را نسبت به نسخه قبلی نشان می‌دهد، برای مثال شکل استفاده شده از سوراخ‌های اسپیکر و همچنین جا به جایی مکان میکروفون و قرار گیری آن در کنار دوربین iSight از جمله این تغییرات هستند.

purported_ipad_air_2_rear_shell-800x469

ماه گذشته نیز تصاویری از سطح آیپد ایر 2 لو رفت که در آن اسکنر انگشت تاچ‌آیدی دیده میشد و دکمه‌های حجم دهنده به صدای دستگاه نیز همراه با همین پنجره مشبک بلندگو تغییر کرده بودند. نمونه‌های اولیه از پنل جلویی آیپد ایر فاش میشدند که صفحه نمایشی یکپارچه را برای تبلت جدید 9.7 اینچی اپل به تصویر می‌کشیدند که احتمالا نشانه‌ای از نازک‌تر شدن این تبلت نیز می‌باشد.

انتظار می‌رود اپل آیپد ایر 2 همراه با آیپد مینی 3 در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود و مشخصاتی از قبیل پردازنده A8 پر سرعت در کنار سنسور تاچ آیدی و ویژگی‌های فیزیکی و طراحی بهبود یافته همراه باشد. شایعات می‌گویند که اپل در تدارک ساخت آیپد بزرگ پرو با صفحه نمایش 12.9 اینچی است، البته گزارش‌های اخیر خبر از به تعویق افتادن تولید این تبلت داده‌اند.

macrumors

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.