خبر بد: افشاکننده مشهور @evleaks اعلام بازنشستگی کرد!

اگر از علاقمندان اخبار دنیای فناوری مخصوصا دنیای گجت‌ها باشید مطمئنا در دو سال اخیر نام evleaks‌به گوشتان خورده است. نام کاربری در تویئتر که سهم عموده‌ای از لو رفتن گوشی‌های هوشمند پیش از رونمایی رسمی داشته است.

1

البته این نام کاربری در توئیتر تنها یک نام کاربری نیست که کسی از پشت پرده آن خبری نداشته باشد. @evleaks در واقع همانطور که قبلا برایتان نوشته بودیم به Evan Blass نویسنده سابق دو وب‌سایت مشهور دنیای تکنولوژی Engadget و PocketNow تعلق دارد که البته هویت خود را یک سال پیش افشا کرد. در هر صورت @evleaks حالا در آخرین توئیت خود از بازنشستگی سخن گفته و از پایان افشاگرانه‌ترین توئیت‌های دنیای اینترنت که چیز شگفت‌اوری را برای اعلام از سوی سازندگان گجت‌ها در روز رونمایی باقی نمی‌گذاشت.

وی در آخرین توئیت خود نوشته است:

تمام چیزهای خوب به پایان می‌رسد. از شما برای دو سال شگفت‌آور متشکرم. [بازنشستگی]

Evan Blass با وجود اینکه در یک سال اخیر هویت خود را آشکار کرده بود اما همچنان چندان در مجامع عمومی حاضر نمی‌شد و در یک سال اخیر وب‌سایت خود را نیز راه‌اندازی کرده بود اما ظاهرا با اعلام بازنشستگی باید احتمال عدم فعالیت این وب‌سایت را نیز داشت. تاکنون بارها مسائل مختلف از جمله بیماری Evan Blass به عنوان دلیل فعالیت خصوصی‌تر این نویسنده دنیای تکنولوژی اعلام شده است.

LG-G3-multi-angle-in-white

Evan Blass در طول این دو سال رازهای پنهان زیادی را در قالب نوشته تا حتی تصاویر رسمی تقریبا تمامی پرچمداران بازار گوشی‌های هوشمند را منتشر کرده است که عطش بسیاری از طرفداران گوشی‌های هوشمند برای رسیدن روز رونمایی را کاهش داده و حتی باعث انجام تمهیداتی برای لو نرفتن اطلاعات محصولات از سوی شرکت‌ها شده است اگر چه بسیاری هستند که بر این باورند لو رفتن اطلاعات و تصایور پیش از رونمایی رسمی گاها با هدف جلب توجه بیشتر از سوی شرکت‌ها صورت گرفته و به عنوان تکنیک بازاریابی با رونمایی چندین باره شناخته می‌شود.

در هر صورت با وجود Evan Blass دنیای اخبار تکنولوژی مطمئنا جای خالی او را احساس خواهد کرد. اطلاعاتی در خصوص آینده کاری وی منتشر نشده اما برای او در هر شغلی آرزوی موفقیت داریم.

Source: androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهرداد می‌گوید

    سلام
    حیف شد
    کاش حداقل تصاویر رسمی آیفون جدیده رو هم لو میداد بعد می رفت. راستی واقعا اپل تو این زمینه خیلی محکم تره ها. از همه شل تر هم ظاهرا سونی