حالا می توانید بر روی دستگاه خودپرداز Doom بازی کنید!

اینطور که پیداست علاقه‌مندان بازی قدیمی و کلاسیک Doom قرار نیست از عنوان محبوب خود دل‌کنده و بازی‌های جدید امروزی را به آن ترجیح دهند. اخیراً چند نفر از علاقه‌مندان این بازی که از قراری معلوم با فوت‌ و فن‌های هک کردن نیز آشنا هستند یک دستگاه خودپرداز را دستکاری کرده تا با استفاده از کلید‌های مربوط به پرداخت پول و وارد کردن رمز بتوانند کنترل شخصیت بازی را به عهده گرفته و به بازی کردن عنوان مورد علاقه خود بپردازند.

0

البته با توجه به این امر که دستگاه خودپرداز مورد نظر از سیستم‌عامل ایکس‌پی‌ بهره می‌برد است، هک شدن آن زیاد هم دور از ذهن نیست اما باز هم نیاز به دانش فنی دارد تا بتوان برد اصلی را برای بازی با کلید‌های خودپرداز تنظیم نمود، هکرها تا کنون موفق شده‌اند دکمه‌های کناری دستگاه عابر بانک  را برای انتخاب اسلحه تنظیم کنند و امیدوارند تا دکمه‌های مربوط به شماره‌ها را نیز برای جهت دادن کارکتر بازی تنظیم کنند. جالب اینجاست که این هکر‌های خلاق در نظر دارند تا امتیاز کسب شده توسط بازیکن را نیز در قسمت رسید به صورت پرینت شده به بازیکن تحویل دهند.

با این حساب اگر روزی برای دریافت پول به عابر بانک مراجعه کردید و با منوی بازی Doomروبرو شدید به هیچ وجه تعجب نکنید!

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.