آپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت اپتیموس جی ال‌جی در ایران عرضه شد

اگر یادتان باشد شرکت ال‌جی گوشی هوشمند اپتیموس جی را که حالا همه آن را به عنوان آغازگری سری قدرتمند جی می‌شناسند دو سه سال پیش به بازار عرضه کرد. این گوشی به عنوان همرده نکسوس 4 گوگل شناخته می‌شود و حالا وقتی نکسوس 4 به اندروید کیت‌کت آپدیت شده عرضه آپدیت اپتیموس جی ال‌جی چندان دور از ذهن نیست.

1

نکته جالب اینکه اپتیموس جی ال‌جی حالا با پرش از روی اندروید 4.2 و 4.3 مستقیما از اندروید 4.1 جلی‌بین به اندروید 4.4 کیت‌کت رسیده است. البته مطمئنا می‌دانید که چندین ماه از عرضه این آپدیت برای اپتیموس جی در سرزمین مادری ال‌جی یعنی کره‌جنوبی می‌گذرد و حالا ال‌جی همانطور که در خرداد ماه وعده داده بود آن را در سایر نقاط جهان عرضه می‌کند.

گزارش‌هایی از عرضه این آپدیت در سایر نقاط جهان منتشر شده و این آپدیت در ایران نیز در دسترس قرار گرفته است و علاوه بر استفاده از برنامه ویژه رایاانه به طور مستقیم و از طریق وای‌فای نیز می‌توانید این آپدیت را دریافت و گوشی خود را به اندروید کیت‌کت به‌روز کنید. البته ظاهرا تفاوت میان استفاده از این دو روش حجم آپدیت دریافتی است و در حالی که از طریق وای‌فای گوشی شما تنها نزدیک به 500 مگابایت اطلاعات دریافت می‌کند نسخه رایانهبرای آپدیت گوشی شما نزدیک به یک گیگابایت اطلاعات را دانلود می‌کند!

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهزاد می‌گوید

    این روزها ال جی چقدر پرکار شده ، پشت سر هم برای گوشیهاش آپدیت میده . خبرهای G3 هم که فعلا همه جا پر شده .گوشی وین فونی هم که میخواد بزنه…